مربی تیم پرسپولیس به وضعیت این تیم و احتمال لغو اردوی سرخپوشان در هلند واکنش نشان داد.

سید جلال حسینی مربی تیم پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با این باشگاه در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: پس از اتمام کلاس مربیگری امروز جلسه‌ای با رضا درویش داشتم و قرارداد خود را تمدید کردم. امیدوارم سالی خوب و قوی همراه با بازیکنان در کنار هواداران‌مان داشته باشیم.

وی درمورد کلاس‌های مربیگری درجه A، گفت: خیلی خوب بود. در این کلاس‌ها متوجه شدیم دنیای بازیگری با مربیگری فرق دارد. زیرنظر اساتیدی مثل اردشیر پورنعمت و غلامرضا دلگرم بودیم که با آرامش کامل در این کلاس توانستیم، نکات جدیدی یاد بگیریم. چیزهایی را به ما نشان دادند که اکنون باید در مربیگری با استفاده از آنها، کار بیشتری انجام بدهیم.

مربی پرسپولیس درمورد کار کردن با خوان کارلوس گاریدو، توضیح داد: پس از برگزاری یک جلسه کوتاه، ۳ روز قبل نیز جلسه خوبی با او داشتم. نقطه نظرات خیلی خوبی دارد. یک مربی با دیسیپلین عالی است‌. روز گذشته هم در صحبتی که با بازیکنان برای تست پزشکی در ایفمارک داشتم متوجه شدم از لحاظ تمرینات و انضباط در سطح خیلی خوبی است. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.

حسینی درمورد شرایط لیگ در فصل آینده، توضیح داد: کار سختی داریم‌ زیرا پرسپولیس باید جدا از لیگ برتر، در آسیا، جام حذفی و سوپرجام هم شرکت کند. امیدوارم بچه‌ها با تمرینات خوب، شرایط خیلی خوبی در طول فصل داشته باشند.

وی درمورد برگزاری مسابقات پرسپولیس در ورزشگاه تختی، عنوان کرد: متاسفانه این اتفاقات هر سال در ایران می‌افتد و از لحاظ امکانات، در پایین‌ترین سطح هستیم. امیدوارم با وجود بازی کردن در ورزشگاه تختی، استادیوم آزادی هم درست شود. ضمن اینکه باید ورزشگاهی در حد و اندازه‌های پرسپولیس هرچند کوچک ساخته شود.

حسینی درباره لغو احتمالی اردوی پرسپولیس در هلند گفت: از این موضوع خبر ندارم و تا روز گذشته در کلاس‌های مربیگری بودم.

مربی پرسپولیس درمورد اینکه آیا پیشنهادی به گاریدو نسبت به جذب بازیکنان ایرانی به ویژه در خط دفاعی داشته است: خود گاریدو درمورد بازیکنان جدا شده و نفراتی که اضافه می‌شوند، تصمیم‌گیرنده است. امروز سر تمرین می‌روم و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)