مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی بعد دربی همیشه سخت است و ما بازی سختی را بردیم و سه امتیاز خوبی گرفتیم.

سیدجلال حسینی پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی بعد دربی همیشه سخت است، اما از هواداران تشکر می‌کنیم که امروز آمدند و حمایت کردند و توانستند به بچه‌ها قدرت خوبی بدهند. بچه‌ها نیز فوق‌العاده زحمت کشیدند و یک بازی سخت را بردیم و سه امتیاز خوبی بود.

وی درباره تأثیر حساسیت دربی روی عملکرد تیم پرسپولیس گفت: هم حساسیت بود و هم استقلال بسته بازی می‌کرد و شرایط را سخت‌تر کرده بود. امروز پیکان خوب بازی کرد و بچه‌ها هم توانستند ریتم خوبی داشته باشند، آنها البته هماهنگی خوبی هم داشتند، اما باید این روند را ادامه بدهیم. شرایط اینگونه نیست که یکی دو بازی باشد و باید بیشتر تلاش کنیم و برای بازی‌های سخت‌تر آماده شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به قرعه این تیم در جام حذفی و دیدار مقابل آلومینیوم اراک تأکید کرد: ما بازی به بازی آماده می‌شویم و آلومینیوم یا تیم دیگر باشد باید با آنها بازی کنیم. بازی‌ها نیز سخت‌تر شده است و مطمئناً روز سختی برای ما خواهد بود.

حسینی در مورد اینکه سه‌گانه فصل گذشته انگیزه این تیم را کاهش نداده است، خاطر نشان کرد: سه‌گانه و آن قهرمانی‌ها برای ما تمام و در حال حاضر فصل جدید است. کار ما خیلی سخت است و رقبای سختی داریم و باید تلاش کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)