پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید پرسپولیس امیدوار است در فصل جدید بتواند برای این تیم مثمرثمر باشد.

امید عالیشاه پس از انجام دادن نخستین تمرین خود برای پرسپولیس، اظهار کرد: امروز برای اولین بار در تمرین پرسپولیس حضور یافتم. وضعیت خوبی بود و همه بازیکنان آماده هستند و امیدوارم که مرحله به مرحله آمادگی‌ام را به سایر بازیکنان برسانم.

وی ادامه داد: امسال بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمده‌اند. این تیم همیشه بزرگ بوده است و من هم آمده‌ام که بتوانم برای موفقیت در این تیم تلاش کنم.

عالیشاه درباره این موضوع که سرپرست راه‌آهن گفته بود که این باشگاه نیازی به عالیشاه ندارد، گفت: زیاد نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم، اما فقط یک جمله را می گویم که اگر مرا نمی‌خواستند سه، چهار بار زنگ نمی‌زدند. حالا خودتان قضاوت کنید که واقعیت چه بوده است.

مهاجم جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی از بازیکنان جوان به پرسپولیس آمده‌اند و نتوانسته‌اند کیفیت قبلی خود را ارائه کنند چطور می‌توانی مثل بازی‌هایت در راه‌آهن در پرسپولیس هم بدرخشی؟ گفت: فوتبالیستی که می‌خواهد پیشرفت کند، خودش باید بخواهد و روح بزرگی داشته باشد. اگر قرار باشد این فوتبالیست با یک پخش زنده یا با یک مصاحبه و یا هر چیز دیگری خودش را ببازد دیگر فوتبالیست نیست.

وی افزود: من آمده‌ام که پیشرفت کنم. حضور دایی هم در انتخاب پرسپولیس موثر بود. او حتما از من شناختی داشته است که من را به پرسپولیس آورده و امیدوارم به این تیم کمک کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)