651835-9920616-640-360.jpg سرمربی شیاطین سرخ شایعه جدایی وین رونی از تیمش را تکذیب و اعلام کرد که این مهاجم ملی پوش به هیچ وجه اولدترافورد را ترک نخواهد کرد.

منچستر یونایتد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک برابر رئال مادرید تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این دیدار سر آلکس فرگوسن در میان ناباوری وین رونی را در ترکیب اصلی تیمش قرار نداد و دنی ولبک جوان را به او ترجیح داد.

پس از پایان بازی رسانه‌های انگلیسی از به بن بست رسیدن وین رونی با شیاطین سرخ خبر دادند. حتی روزنامه دیلی استار در شماره دیروز خود به نقل از یکی از نزدیکان رونی نوشت که این بازیکن عاشق بارسلونا است و دوست دارد در این تیم بازی کند.

با این حال سر آلکس فرگوسن شایعه جدایی رونی را تکذیب و اعلام کرد اجازه نخواهد داد رونی اولدترافورد را ترک کند.

منچستر یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس یکشنبه شب در اولدترافورد به مصاف چلسی می‌رود. فرگوسن در نشست خبری پیش از بازی تاکید کرد که در این دیدار از وین رونی استفاده خواهد کرد تا شایعه جدایی او از بین برود.

پرافتخارترین سرمربی تاریخ شیاطین سرخ گفت: رونی فصل آینده در منچستریونایتد خواهد بود. در این هیچ شکی نداشته باشید. این حرف را از من بشنوید و به آن باور داشته باشید. هیچ مشکلی بین من و رونی وجود ندارد. نیمکت نشینی او در دیدار برابر رئال مادرید تاکتیکی بود نه شخصی. خود رونی هم این موضوع را به خوبی می‌داند. در دیدار برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشتیم. نباید فراموش هم کنیم که من در این دیدار شینجی کاگاوا را هم که در بازی قبل هت تریک کرده بود، بازی ندادم. به خوبی می‌دانستم که با این تصمیم خود مورد انتقاد قرار می‌گیرم. بار دیگر اعلام می‌کنم شایعه جدایی رونی کذب محض است و او به هیچ وجه اولدترافورد را تر ک نخواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)