مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از آنکه پنالتی بازی با گوا هند را از دست داد، از علی انصاریان یاد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل گوا هند در هفته سوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا شد که محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۴۲ پشت ضربه پنالتی ایستاد اما نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

سرخپوشان در دقیقه ۱۸ نیز صاحب پنالتی شده بودند که مهدی ترابی توانست آن را بر خلاف جهت حرکت دروازه بان گوا توپ را به تور دروازه حریف بچسباند.

کنعانی زادگان قصد داشت پنالتی اول پرسپولیس را هم بزند اما با مخالفت کادر فنی و هم بازیانش مواجه شد.

اتفاقی که ناراحتی این بازیکن را به همراه داشت تا سرخ‌ها دومین پنالتی خود را به او بدهند اما کنعانی زادگان این پنالتی را از دست داد تا برخی وی را مورد انتقاد قرار بگیرد.

کنعانی زادگان پس از این واکنش ها در صفحه شخصی خود عنوان کرد به خاطر توصیه مرحوم علی انصاریان پنالتی اش را زده تا تقدیم به او کند.

در پیام کنعانی زادگان خطاب به مرحوم انصاریان آمده است: « دلم تنگه برات داش علی. امروز ۷۵ روز شد که نداریمت. یادته گفتی پنالتی بزن حسین.. نترس حسین.. گفتی دلت قرص باشه. محکم برو پشت توپ. گفتم من بغل پا به گوشه دروازه می زنم؛ گفتی محکم بزن وسط دروازه. چند بازیه می خوام یک پنالتی به سبک مورد علاقت بزنم و تقدیمت کنم. نه اینکه بخوام خودنمایی کنم که من ذره‌ای در مقابل هوادار نیستم این هوادار حسین کنعانی رو ساخته و هیچ وقت فراموش نمیکنم. داش علی دعا کن…برای من… برای تیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)