پرسپولیس نیوز : خبر موافقت باشگاه سپاهان با جدایی شجاع خلیل زاده و صدور رضایت نامه او برای پیوستن به پرسپولیس صحت ندارد.

صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه با توجه به محرومیت ۴ جلسه ای شجاع خلیل زاده و باقی ماندن شش ماه از مدت قرارداد او باشگاه سپاهان با صدور رضایت نامه این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس موافقت کرده است.

این در حالی که است اتفاق تازه ای درباره انتقال خلیل زاده به پرسپولیس نیفتاده است و باشگاه سپاهان به این بازیکن اعلام کرده فکر صدور رضایت نامه را از سرش بیرون کند چون این تیم مدافع کم دارد.

مدیر برنامه های خلیل زاده در واکنش به خبر حضورش در باشگاه پرسپولیس و دیدار با طاهری و گرشاسبی گفت: امروز من اصلا به باشگاه پرسپولیس نرفته ام و مدت هاست در محل باشگاه پرسپولیس حاضر نشده ام. نمی دانم این خبر از کجا آمده و منتشر شده است.

وی در واکنش به خبر تصمیم باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان برای گرفتن رضایت نامه خلیل زاده و موافقت سپاهان با این رقم گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و بحث پول در انتقال خلیل زاده مطرح نیست. مسئولان باشگاه سپاهان و سرمربی این تیم قویا اعلام کرده اند به مدافع خود نیاز دارند و فعلا با هیچ مبلغی راضی به جدا شدن او نیستند. در پاسخ به تماس شما باید این توضیحات را می دادم تا از انتشار اخبار بی پایه و اساس در نقل و انتقالات جلوگیری شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)