مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد یک شایعه در خصوص طلب باشگاه پرسپولیس در فیفا واکنش نشان داد.

در یکی دو روز گذشته خبرهایی مطرح شد که باشگاه پرسپولیس توانسته از منابع مالی خود در فیفا برای پرداخت بدهی هایش استفاده کند.

در همین زمینه امیر مهدی علوی رئیس روابط عمومی فدراسیون  در پاسخ به این پرسش آنا  که شایعه شده باشگاه پرسپولیس توانسته از منابع تخصیصی در فیفا بهره‌مند شود عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس درخواست داشت جهت پرداخت مبالغ مربوط به یکی از بازیکنان خارجی سابق خود از منبع طلب این باشگاه بابت سهم ۴ بازیکن آن‌ها در جام جهانی پرداخت شود که این موضوع با پاسخ رد فیفا روبرو شد.

وی افزود:فدراسیون بین المللی فوتبال در پاسخ اعلام کرد سهم بازیکنان محاسبه و مشخص نشده است. بر این اساس تخصیصی از محل منابع مالی ایران و باشگاه پرسپولیس در فیفا در این‌باره صورت نگرفت.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم شب گذشته در فوتبال برتر اعلام کرد برای پرداخت قسط دوم طلب رادوشوویچ از فیفا خواستیم از محل پاداش حضور بازیکنان در جام جهانی پرداخت شود اما فیفا گفت هنوز سهم باشگاه‌ها محاسبه نشده اما می‌توانیم از سهم فدراسیون در فیفا پرداخت کنیم و بعد بدهی را پرسپولیس به فدراسیون بدهد که فدراسیون ایران به دلایلی مخالفت کرد و خودمان بدهی را تهیه کردیم و از طریق صرافی بانک شهر واریز کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)