پرسپولیس نیوز : معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خودمان هم دوست نداریم مسئولیت تیم داری استقلال و پرسپولیس برگردن وزارت ورزش و جوانان باشد.

 پس از ناکامی بحث واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دوباره بحث واگذاری سهام این دوباشگاه در محافل ورزشی و بویژه وزارت ورزش و جوانان مطرح شده است.

محمدرضا داورزنی، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این زمینه اظهار داشت: موانعی در بحث واگذاری سهام دوباشگاه استقلال و خصوصی وجود دارد که در صدد برطرف کردن آن بوده و پیگیر این بحث هستیم. در مرحله اول قصد داریم طرح نظام جامع باشگاه داری را به تصویب مجلس برسانیم و پس از آن درپی برطرف کردن موانع موجود باشیم.

وی ادامه داد: ماموریت ذاتی وزارت ورزش و جوانان تیم داری نیست و خودمان هم دوست نداریم مسئولیت تیم داری استقلال و پرسپولیس برگردن وزارت ورزش و جوانان باشد.

داورزنی در پاسخ به این سوال که در صورت حضور تیم موجود در دولت دوازدهم آیا پیگیر این موضوع خواهید بود، تاکید کرد: مطمئن باشید در این راستا وزارت ورزش و جوانان سیاست گذاری های لازم را انجام داده و تلاش خود را می کند. امیدوارم این موضوع در دولت دوازدهم سر و سامان پیدا کرده و به نتیجه برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)