پرسپولیس نیوز: قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که مشکلات مالی علت تمام مسائل و مشکلات پرسپولیس است.
 
محمد حسین نژادفلاح در مورد مشکل مالیاتی قطبی و برانکو برای حضور احتمالی در پرسپولیس اظهار داشت: اگر قرار باشد آنها به ایران بیایند باید مالیاتشان را پرداخت کنند اما مهمتر از این مسئله بازی سه‌شنبه با لخویا قطر است و نباید تیم به حاشیه برود. نیمکت ما فعلاً در اختیار درخشان است و از همه می‌خواهم روز سه‌شنبه فقط از پرسپولیس حمایت کنند. تمام تمرکز من، کادر فنی و بازیکنان روی بازی روز سه‌شنبه با لخویا است.
 
قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تاج اعلام کرده پرسپولیس مشکلات مالی فراوانی دارد و حتی پول رزرو هتل و کرایه اتوبوس هم ندارد، خاطرنشان کرد: من 2،3 روز است که کارم را شروع کرده‌ام و هنوز حساب جدید هم افتتاح نکرده‌ام اما همه می‌دانند علت تمام مشکلات پرسپولیس مسائل مالی است.
 
نژادفلاح در واکنش به اینکه شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس با مصطفی دنیزلی هم وارد مذاکره شده است، گفت: مهمترین موضوع برای ما بازی سه‌شنبه با لخویا است.
 
وی در مورد اینکه درخشان اعلام کرده پرسپولیس مشکل روحی و روانی دارد تا مشکل فنی، اظهار داشت: پرسپولیس هر مشکلی دارد باید حل شود، اگر مشکل برای درون زمین است باید کادر فنی و بازیکنان آن را حل کنند و اگر مشکل مالی است خودمان باید آن را حل کنیم.
 
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت شکست احتمالی پرسپولیس مقابل لخویا حمید درخشان از این تیم برکنار می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام فکر و تمرکز ما روی بازی با لخویا قطر است چون این بازی برای همه ما حکم بازی ملی را دارد.
 
نژادفلاح در پایان در واکنش به اینکه علیرضا امامی‌فر اعلام کرده یکی از مهاجمان پرسپولیس «لَنگ» 2 میلیون پول تغذیه است، عنوان کرد: من این مسئله را تکذیب می‌کنم!
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)