مرجع خبری پرسپولیس : ديروز وقتي سراغ شيث رضايي رفتيم تا درباره علل بيرون ماندنش از ليست 18 نفره بپرسيم گفت صحبت نمي‌كند و خودش را ممنوع‌المصاحبه كرده است.


شيث كه در زمان بازي در ورزشگاه آزادي حضور داشت اظهارنظري كاملا حرفه‌اي در مورد اين اتفاق داشت و دايي هم در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي اعلام كرد علت كنار گذاشتن او ضعف فني در بازي صبا بوده و ربطي به SMS او يا مسائل ديگر نداشته است.

و اما با اشتباه هاي حقيقي مقابل صبا پيش‌بيني مي‌شد احمدي سنگربان پرسپوليس مقابل تيم سابقش سايپا باشد اما اين اتفاق رخ نداد.


وقتي با رحمان احمدي تماس گرفتيم تا از اوضاع تيم و شرايط خودش جويا شويم، از صحبت چند دقيقه‌اي با او متوجه ناراحتي‌اش شديم. او گفت قصد ندارد با هيچ رسانه‌اي مصاحبه كند و عذرخواهي كرد.

 

 

احمدي در تمرين عصر پنج‌شنبه هنگامي كه از جناحين بر روي دروازه سانتر مي‌شد، عملكرد خوبي نداشت تا جايي كه با تذكر جدي چندباره دايي مواجه شد.

گفته مي‌شد كه بعضي از اعضاي كادر فني پيشنهاد داده بودند رحمان در بازي با سايپا درون دروازه باشد اما در لحظه آخر دايي با نظر خودش حقيقي را درون دروازه قرار داد. در تمرين ديروز هم ناراحتي و بي‌حوصله بودن اين دروازه‌بان، در حركات و توپگيري‌هايش معلوم بود. به نظر مي‌رسد يك فصل نيمكت‌نشيني تاثيرات بدي در روحيه و جسم اين دروازه‌بان داشته و هنوز ذهن اين دروازه‌بان درگير گذشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)