خبرگزاری پرسپولیس : سایت رسمی باشگاه استقلال اقدام به درج مطلبی علیه پرسپولیس و پرسپولیسی ها کرده که صحبتهای زیادی را برای جواب می طلبد.

این مطالب واکنش های شدید هواداران پرسپولیس را در پی داشته است و در ادامه نمونه دیگری از آنها را ملاحظه می فرمایید:

1 – در ابتدای این مطلب به کاندیدا بودن پرسپولیس برای سقوط طی دو فصل اخیر صحبت شده است! آیا آقایان فراموش کردید که پرسپولیس با وجود گذراندن روزهای سخت و تلخ هرگز رده 17 جدول را لمس نکرده؟ آیا فراموش کردید که در سال 1387 با وجود کسر 6 امتیاز جام قهرمانی به شایستگی رنگ سرخ گرفت و آقایان خوشحال و مسرور از رتبه 13 جدول و اتمام لیگ و سقوط نکردن خوشحال بودند؟!
آقایان از یاد بردید که در سال 71 در کدام سری از رقابت های لیگ مشغول تلاش برای بازگشت به لیگ دسته اول آزادگان بودند؟

2 – از رضایت هواداران سخن به میان آمد. خوشبختانه در عصر ارتباطات خیلی از اتفاقات انکار شدنی نیست! پرسپولیس که به زعم آقایان کاندیدای سقوط هست(!) همچنان هواداران با وفای خود را در گرما و سرما پشت سر خود حس میکند، گو اینکه در روز میان هفته هم دست کم 35 هزار نفر خالصانه برای حمایت از تیم محبوبشان به آزادی می آیند اما برای تیمی که در صدر جدول قرار دارد چه تعداد هوادار در ورزشگاه حضور به هم می رساند؟ فکر نمیکنید هواداران استقلال هم از خیلی از مسائل به آگاهی نسبی رسیدند و نسبت به صحت و سلامت این صدرنشینی تردید دارند؟

3 – با تمسخر در خصوص ضربه پنالتی یاد کردید که چنانچه اعلام هم میشد آیا پرسپولیسی ها قادر به گل زدن به سیدمهدی رحمتی بودند یا خیر؟! با احترام به دروازه بان ملی پوش کشورمان، اما زمان زیادی از دریافت گل از روی نقطه کرنر، ضربه چیپ از پشت محوطه جریمه و دریافت 3 گل متوالی در عرض 10 دقیقه نگذشته است.

4 – از موقعیت فرهاد مجیدی به عنوان جدی ترین موقعیت دربی 76 یاد شد! به این بازیکن هم احترام میگذاریم اما نمایش این بازیکن که طی حدود 17-18 مسابقه دربی فقط و تنها فقط به ثمر رساندن 3 یا 4 گل بوده را در مسابقات مقابل الغرافه که حاصل آن تعویض و اخراج بود را هم دیدیم!
صرف نظر از دو صحنه مشکوک پنالتی، احتمالاً ضربه سر نوری در نیمه اول، شوت های رضایی، حقیقی، نوری، ضربه انصاری فرد، ضربه پروویچ که پس از برخورد به تیر دروازه به زمین برگشت، ضربه سر هادی نوروزی که پس از برخورد با مدافع استقلال به بیرون رفت و … جز موقعیت محسوب نمیشوند…!

آقایان! مشکل پرسپولیس، صرفاً اعلام نکردن یک پنالتی نیست! سوال این است که چرا اشتباهات داوری همواره به ضرر پرسپولیس و به سود استقلال است؟ بازی با کلمات را تمام کنید!

ضمناً از آقایان درخواست داریم به آمار و افتخارات 4 سال اخیر نگاه دقیق تری داشته باشند! یک قهرمانی لیگ و دو قهرمانی جام حذفی برای پرسپولیس و یک قهرمانی لیگ به همراه یک قهرمانی جام حذفی (البته با چاشنی JACK 3D) برای استقلال!

*ارسال از نیما طباطبایی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)