پرسپولیس نیوز : کمتر از یک ساعت پس از انتقاد سایت خبری پرسپولیس از حمایت های کاپیتان های پرسپولیس از دورازه بان استقلال این دو مدافع میانی پرسپولیس واکنش نشان داده و از سوشا مکانی حمایت کردند.

به گزارش پرسپولیس نیوز ، ابتدا محسن بنگر در صفحه شخصی خود نوشت: داداش سوشا درسته من میگم مهدی بهترین گلر ایرانه ولی دلیل نمیشه تورو نبینم. تو عشق منی ما با تو شروع کردیم ، با تو هم به هدفمون می رسیم. من مثل یک دوست واسه مهدی پست گذاشتم ولی تو عشقی یه دوست خوبی ، یه گلر عالی، من اگه از همه هم تعریف کنم ولی اینو بدون هم تیمیم اونی که پیراهن قرمزو میپوشه از خانواده ام بهم نزدیک تر و عزیزتره.

بنگر در پایان گفت: تلاشتو بیشتر کن که ما امیدمون اول به خدا بعد تو دروازه تیممون به توئه. عشقی سلطان ، انشاالله بازی با گوام گلر 1 تیم باشی.

علیرضا نورمحمدی هم دقایقی بعد عکسی از سوشا مکانی منتشر کرد و نوشت: سوشا جان مىيدوني چقدر واسه ما عزيزي غيرت و تعصبت به ما ثابت شده پس داداش به اين حرفاي كه ميزنن توجه نكن تو شماره يك ما هستي

 

سوشا مکانی هم در پاسخ زیر پست محسن بنگر نوشت: شما عشقای منید خودتم میدونی من تو دلم هیچی نیست و اصلا هیچ وقت هم از داداشم ناراحت نمیشم، این روزا که همه واسه من شمشیرو از رو بستن من پشتم به خدا و شما گرمه.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)