وزیر ورزش و جوانان به اظهارات اخیر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داد.

حمید سجادی در پایان مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی درخصوص تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: من از تاج و همینطور نبی خواهش کردم با همکاری هیأت رئیسه و کسانی که قرار است تصمیم‌گیری کنند و احتمالاً نشست فنی و گزینه‌هایی روی میز دارند، زودتر به نتیجه برسند, چون ما هر چقدر زودتر تعیین و تکلیف کنیم می‌توانیم بهتر و زودتر کمک کنیم تا تکلیف کادرفنی تیم امید هم روشن شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همه ما خیلی علاقه‌مندیم که پس از پیروزی انقلاب یک بار تیم امید به المپیک راه پیدا کند؛ این خوب نیست که فوتبال ما بعد از انقلاب به المپیک نرفته است. باید سعی کنیم اتفاقات خوبی بیفتد و امیدوارم زودتر تعیین و تکلیف شود.

وی در خصوص اظهارات اخیر یحیی گل‌محمدی، مبنی بر اینکه از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، تصریح کرد: نمی‌توانم فرمایش وی را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: هر کسی می‌تواند نظرات خود را عنوان کند، اما ما تلاش می‌کنیم عدالت برقرار شود. صحبت‌های گل‌محمدی را نشنیدم، اما در وزارت ورزش سعی می‌کنیم ورزش کشور همه‌جانبه در توسعه باشد و آنچه در توان داریم، برای رونق ورزش کمک می‌کنیم. برای ما فرقی نمی‌کند و سعی می‌کنیم شرایط برای همه یکسان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)