حمید سجادی در مورد تغییر به وجود آمده در مدیریت استقلال و احتمال این تغییر برای پرسپولیس توضیح داد.

وزیر ورزش در خصوص تغییرات در باشگاه استقلال و علت آن عنوان کرد: تغییرات را همیشه به فال نیک می‌گیریم و انشاء الله منشا خیر و برکت باشد و همیشه تغییر چیز بدی نیست. تصمیم گیری‌هایی که در هیأت مدیره اتفاق می‌افتد خیلی پیچیده نیست و از نظر قانونی برای ما محترم است.

وی درباره احتمال تکرار این تغییرات در پرسپولیس گفت: در خصوص پرسپولیس هم هنوز گزارشی از هیأت مدیره تا این لحظه برای من یا وزارت ورزش ارسال نشده است تا تصمیم گیری کنیم. خوشبختانه واگذاری این دو باشگاه شروع شد و ادامه خواهد داشت. معمولا تغییرات با بررسی های از قبل صورت میگیرد و درنهایت تصمیم گیری طبق قانون در هیئت مدیره انجام می شود و ما مسئولیت هماهنگی و انجام آن تصمیم را داریم. شکل قانونی دو باشگاه نسبت به گذشته تغییر کرده و یک سال عملکرد باشگاه بررسی می شود و در جلسات مرور می شود و برای تصمیم گیری نهایی ابلاغ می شود. درخصوص پرسپولیس تا این لحظه تغییری مطرح نیست و علت تغییر آجورلو هم دلایل مدیریتی بوده است و دلیل عجیب غریبی ندارد. از همینجا هم از آجورلو و همکارانم در استقلال تشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده بتوانیم در بخش‌های دیگر از تجربیات آجورلو استفاده کنیم.

صدور حکم برای سرخابی ها یکی از وظایف وزارت ورزش است

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که شما تاکید داشتید که تغییرات سرخابی‌ها و حیطه اختیارات هیات مدیره است اما صدور حکم با شماست این تناقض نیست؟ گفت: این از حوزه اختیارات وزیر ورزش به عنوان یک عضو هیات مدیره است، هیات مدیره سرخابی ها اعضای مختلفی دارد و من هم عضو مجمع هستم، صدور حکم جزو وظایف من است.

حرف‌های من برای استقلال و پرسپولیس مثل امضای روی یخ بود

سجادی در بخشی از صحبت‌هایش که در رابطه با مسائل فرهنگی مطرح شد به یک موضوع اشاره کرد و گفت: از سرخابی‌ها در روز واگذاری آنها خواهش کردم در ورزش بانوان و چوگان فعالیت کنند اما مثل اینکه امضای روی یخ بود. امیدوارم اهدفمان محقق شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)