پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برگزاری بازی تیم فوتبال این باشگاه با ذوب‌آهن اصفهان بدون حضور تماشاگران به هزار و یک دلیل صحیح نیست.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در حکمی، اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت هواداران این تیم را رد کرد تا بازی تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

مهدی خواجه‌وند  در خصوص این رای اظهار کرد: باشگاه ایراداتی به رای کمیته انضباطی گرفت و انتظار داشتیم با درنظر گرفته شدن این مسائل، محرومیت هواداران پرسپولیس بخشیده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگران به هزار و یک دلیل صحیح و به صلاح نیست و مسئولان می‌توانستند از حضور هواداران در این مسابقه ممانعت نکنند. قطعا برای تماشای این بازی تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آمد که حضورشان باعث جذابیت بیشتر مسابقه می‌شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه "آنچه به جایی نمی‌رسد، فریاد است"، ادامه داد: فکر می‌کنم حضور تماشاگران به سود هر دو تیم بود زیرا نفس هواداران هیجانات و جذابیت‌های بازی را بیشتر می‌کرد.

خواجه‌وند در پایان در مورد اینکه آیا در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و صعود این تیم به فینال جام حذفی، پاداش ویژه‌ای به بازیکنان اهدا می‌شود؟، گفت: همیشه برای بردها، پاداشی در نظر گرفته می‌شود که قطعا در صورت برنده شدن در این مسابقه مهم، مدیریت باشگاه در این خصوص تصمیمات خوبی را اتخاذ خواهد کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)