برخی هواداران باشگاه پرسپولیس در واکنش به پیشنهاد مهر برای اختصاص پول انتقال خلعتبری به این تیم عنوان کردند چرا زمانی که استقلال نکونام، تیموریان و حتی پژمان منتظری را با مبالغ کلان به تیمش آورد کسی به فکر تکمیل ورزشگاه ها نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه محمدرضا خلعتبری قراردادش را با تیم عجمان امارات امضا کرده بود، مسئولان لیگ امارات نام این لیگ را خلیج مجعول ع ر ب ی گذاشتند که با واکنش‌های تندی از سوی مسئولان ورزش ایران همراه بود. با این حال خلعتبری در این تیم مانده و مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا زمینه حضور وی در تیم پرطرفدار تهرانی را فراهم کنند.

این انتقال برای باشگاه پرسپولیس و افرادی که بخواهند مبلغ قرارداد وی را تامین کنند، حدود 5 میلیارد تومان هزینه به دنبال خواهد داشت. روز سه شنبه گروه ورزشی خبرگزاری مهر پیشنهاد داد این مبلغ را صرف تکمیل ورزشگاه هایی کنند که هم اکنون مورد ایراد کنفدراسیون فوتبال آسیاست و مشکلاتی برای آینده فوتبال ایران فراهم خواهد کرد.

پس از انتشار این پیشنهاد هواداران پرسپولیس در نظراتی که ذیل این خبر نوشته بودند این سوال را مطرح کردند که چرا زمان بازگرداندن نکونام و تیموریان به استقلال و حفظ پژمان منتظری چنین پیشنهاداتی مطرح نشد. هواداران پرسپولیس معتقدند باشگاه استقلال برای این سه بازیکن بیشتر از 5 میلیارد هزینه کرده چرا که رقم های پیشنهادی تیم های عربی به این سه بازیکن نزدیک به 10 میلیارد تومان بوده است.

در زیر برخی از نظرات هواداران پرسپولیس را مطالعه می کنید:

* داود: مهر جان وقتی اون پول هنگفت بابت انتقال جواد نکونام به استقلال به باشگاه اسپانیایی داده شد شما کجا بودین؟ و وقتی که نکونام با اطلاع از نام لیگ امارات اصرار داشت که به آن لیگ برود و فدراسیون تقبل کرد که کمک کند شما یاد ورزشگاه نبود؟!

* سعید: چرا پارسال که آبی‌ها ۱۲ میلیارد برای نکونام خرج کردن ار این پیشنهادات ندادین.

* محسن کرد از بندر گز: اين كار آفرين اگر چنين پولي داره بياد براي چند مدرسه فوتبال خرج كنه تا در آينده ده تا مثل خلعتبري داشته باشيم ما خودمون توي روستا يك تيم باشگاهي داريم كه به خاطر وضعيت اقتصادي بد و نداشتن توپ تمريناتمون تعطليل شده.

* بانوی سرخ: پارسال مهر به استقلال چرا این پیشنهاد رو نداد برای خرید آقای نکونام ۶میلیاردی و تیموریان در لیگ ۱۳ ، چرا نمیخوایم باور کنیم کشوری به ثروتمندی کشور عزیزمان هزینه ای را تقبل کند تا کشورهای عربی به ریشمان نخندند. اگر به فرض این مشکلات برای کشورهای عربی اتفاق میافتاد یک روزه دولتمردانشان از کشورشان حمایت میکردند. خرید خلعتبری هم به نفع آبروی کشور و هم به نفع تیم پرهوادار پرسپولیس هست. برای پر کردن چاله ها وضعف های باشگاه های ایران بهتر است فکر دیگری بیاندیشید  

* مجید: چی شد؛ موقع انتقال نکونام از اوساسونا به استقلال از این توصیه ها نکردید؟

* محسن: فقط یه سوال چرا واسه نکونام این حرف ها را نمیزدید؟کار خلعتبری که قبل این اسم جعلی با عجمان تمام شده بود ولی نکونام چی؟ چرا میخوایید پرسپولیس را بزنید و منتظر کوچیکترین فرصت هستید؟ حیف از شما با این همه عدالت؟!؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)