فرهاد مجیدی در مصاحبه خود با کنایه به پرسپولیسی‌ها گفته بود آن‌ها از لیگ قطر و پرتغال بازیکن خریدند ولی ما از مشهد هم نتوانستیم بازیکن بگیریم.

در این مورد یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال بازیکنان گرانتری ‌دارد و همه این قضیه را می‌دانند. ما مغانلو و ترابی را با قیمتی معقول جذب کردیم در حالی که خریدهای ابتدای فصل استقلال گرانتر از آنها هستند. حالا اینکه استقلال نتوانست بازیکن بخرد به ما مربوط نمی‌شود اما به هر حال هر کس باید در حیطه اختیارات خودش صحبت کند و بر زبان آوردن اسم بازیکنان تیم‌های دیگر کار صحیحی نیست. در همین استقلال یک مدافع قرارداد ۸ میلیاردی دارد ولی قرارداد سیدجلال حسینی با کوله‌باری از جام و افتخار حدود ۲ میلیارد تومان است.

البته مجیدی در مصاحبه خود نامی از ترابی و مغانلو نیاورده بود اما با آدرس‌هایی که داد کاملا مشخص بود که منظورش خرید این دو بازیکن توسط پرسپولیس است که در نیمه‌های راه به لیست این تیم اضافه شدند. او امین قاسمی‌نژاد را می‌خواست که باشگاه استقلال به دلیل تمام شدن مهلت نقل و انتقالات نتوانست این بازیکن را از پدیده مشهد جذب کند. نکته جالب این است که باشگاه پرسپولیس ترابی را به صورت رایگان از قطر جذب کرد و مغانلو هم با توافقی ناچیز و به صورت قرضی به پرسپولیس آمد اما همین باشگاه استقلال محمد نادری را با مبلغی سنگین برای رضایتنامه از کورتریک بلژیک جذب کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)