مرجع خبری پرسپولیس : اظهارنظرهاي حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس مبني بر اينكه زلاتكو كرانچار نمي دانسته پست تخصصي حسين بادامكي هافبك دفاعي نيست يا اينكه آرفي آقاي گل ليگ بوده و محسن خليلي و ميثاق معمارزاده فصل گذشته با آسيب ديدگي سختي مواجه بوده اند نشان مي دهد كه سرمربي تيم پرسپوليس اشراف كاملي نسبت به شاگردانش ندانسته و شايد به همين دليل طي 12 هفته گذشته رقابت هاي ليگ برتر تركيب اصلي اش را شناسايي نكرده است.

كاشاني در برنامه نود عنوان كرد كه سرپرست و كادرفني تيم بايد اين اطلاعات را در اختيار كرانچار قرار مي دادند. در چنين شرايطي بسياري از خبرنگاران با حسين عبدي و محمود خوردبين تماس برقرار مي كند تا نظر آنها را جويا شوند و بدانند كه آيا واقعا آنها اطلاعات اوليه درباره سوابق و گذشته بازيكنان را در اختيار كرانچار قرار نداده است؟!

در اين ميان اعضاي كميته فني سابق باشگاه پرسوليس (زادمهر، بهزادي و جاسميان) و حتي عباس انصاري فرد از اظهارنظر كاشاني جا خورده اند چرا كه برخي از آنها در گفت وگو با خبرنگاران مدعي شده اند كه تمامي اين اطلاعات بارها و بارها در جلسات به كرانچار منتقل شده است.

 
اعضاي كميته فني و كادرفني پرسپوليس در اينباره اما سكوت اختيار كرده اند و فعلا قصد اظهارنظر ندارند. جالب تر اينكه يكي از سايت هاي خبري مدعي شده در پي جلسه كرانچار و كاشاني پرسپوليس در بازي روز پنجشنبه مقابل سايپا با چند تغيير به ميدان مي رود.
اين در شرايطي است كه كاشاني در برنامه 90 تاكيد كرد هيچ دخالتي در امور فني نكرده و نخواهد كرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)