استقلال در شرایطی عصر روز سه شنبه به تمرین پرداخت که غیبت جواد نکونام مهم ترین اتفاق این تمرین بود و سوالات مختلفی را برای هواداران درباره آینده این بازیکن پدید آورده بود.

به گزارش اوج،آبی پوشان از ساعت 15:15 در حضور 40 هوادار در کمپ زنده یاد حجازی تمرینات خود را برای بازی مقابل استقلال خوزستان پیگیری کردند.

*سرمربی استقلال که پس از گفت و گو با رسانه ها به زمین رفت،حدود 5 دقیقه با آبی پوشان صحبت کرد.

*جواد نکونام در این تمرین حضور نداشت.جدایی او هر روز جدی تر می شود و این احتمال وجود دارد مسابقه استقلال با سورینت آخرین بازی او با پیراهن آبی بوده باشد.هواداران مرتبا درباره وضعیت جواد نکونام با هم صحبت می کردند.

*حجت الاسلام مالک،منصور پورحیدری،شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی از حاضران در تمرین بودند.

*طرفداران استقلال حنیف عمران زاده را با شعار حنیف آقای گل تشویق کردند.

*به جز نکونام،سایر غایبان استقلال عبارت بودند از:احمد جمشیدیان،بوبکر کبه،مجید غلام نژاد، مهرداد اولادی و آرش برهانی.برهانی این روزها ساعتی زودتر از تمرین تیمش به کمپ می آید و تمرین می کند.

*دو بنر بزرگ با عکس امیر قلعه نوعی در کمپ نصب شده است.روی یکی از آنها نوشته شده است:در برابر سرمایه ناجوانمردانه همچون همیشه استوار باش.

*هواداران استقلال با شعار استقلال با غیرت همینه،همینه تیم شان را تشویق کردند.

*مهدی رحمتی و سید حسین حسینی زیر نظر بابازاده تمرین می کنند.

*برای لحظاتی کوتاه در کمپ؛علیه علی دایی شعار سرداده شد که بلافاصله با عکس العمل مسولان استقلال روبرو شد.

*یک دختر بچه که در کنار زمین  حضور داشت تمرین را مشاهده کرد.

*تونی بازیکن برزیلی استقلال،نخستین تمرین خود در کمپ را با آبی پوشان انجام داد.

*منصور پورحیدری،مدیر فنی استقلال درباره شایعه حضور یکی از آنالیزورهای این تیم در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس به خبرنگار اوج عنوان کرد:تقاضای من از دوستان این است وارد این بحث ها نشوند.استقلال هرگز به چنین کارهایی دست نمی زند و آن فردی که خودش را آنالیزور استقلال معرفی کرده بیاید تا ما هم او را بشناسیم.البته می دانم سرمنشا این شایعات کجاست.دربی برای استقلال سه امتیاز دارد،همانطور که بازی با استقلال خوزستان هم سه امتیاز دارد و نیازی نمی بینیم وارد این جریانات شویم و مامور مخفی به تمرین پرسپولیس بفرستیم.

*یک بازیکن با پیراهن سبز در تمرین حضور یافت و در کنار سایرین تمرین کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)