پرسپولیس نیوز : مترجم سرمربی کروات پرسپولیس گفت: با برانکو صحبت کردم و او به من گفت که همچنان منتظر مشخص شدن وضعیت مالی پرسپولیس است تا بعد از آن به ایران بازگردد.

رضا چلنگر درباره زمان بازگشت برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده از قبل برانکو قرار است روز 27 خرداد و قبل از شروع تمرینات پیش فصل پرسپولیس به ایران بازگردد.

وی در واکنش به شایعه عدم بازگشت برانکو به ایران افزود: من واقعا در این باره چیزی نمی دانم. من با برانکو صحبت کردم و او به من گفت که همچنان منتظر مشخص شدن وضعیت مالی پرسپولیس است تا بعد از آن به ایران بازگردد. هنوز کمپ آماده سازی پرسپولیس رزرو نشده و برانکو از این نظر خیلی ناراحت است. به نظر می رسد همین الان هم زمان از دست رفته، همانطور که استقلال این شرایط را دارد. برانکو امیدوار است که این مسائل هر چه زودتر رفع شود.

مترجم سرمربی پرسپولیس در واکنش به افشای جزییاتی از قرارداد برانکو در یکی از رسانه ها تصریح کرد: برایم واقعا عجیب است. روز دوشنبه هفته قبل در یکی از سایتها اطلاعاتی درباره قرارداد برانکو منتشر شد اما از آن عجیب تر این بود که این اطلاعات کاملا دقیق و درست بود. نکته اینجاست که در مذاکره ای که در استانبول بین نژادفلاح و برانکو شکل گرفت، تنها 5 نفر حضور داشتند. من، برانکو، نژادفلاح، یک وکیل که از طرف هدایتی آمده بود و یک مدیربرنامه نماینده وزارت ورزش بود.

وی همچنین افزود: این نماینده وزارت ورزش که از سوی خادم مامور شده بود، هم در جریان تمام مسائل قرارداد قرار داشت و نفر ششمی هم در آن جمع حضور نداشت. برای من خیلی عجیب است و موجه نیست که اطلاعات به این دقیقی در اختیار یک رسانه قرار بگیرد. مطمئنا نژادفلاح به عنوان قائم مقام باشگاه یا برانکو این اطلاعات را بیرون نمی دهند، پس چرا باید جزییات قرارداد به این راحتی درز پیدا کند؟ مطمئنا این آقای دلال خیلی خوب کارش را انجام داده و بدون توجه به رسم امانتداری این اطلاعات را به بیرون منتقل کرده است.

چلنگر در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در یکی از روزنامه ها عنوان شد که قرارداد برانکو 470 هزار یورو است که باید بگویم اصلا قرارداد برانکو به یورو نیست و این مبلغ هم صحیح نیست. مبلغ قرارداد برانکو همان چیزی است که آن آقا زحمت کشید و به آن سایت داد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)