پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه راه‌آهن در خصوص حضورش در باشگاه راه‌آهن گفت: در دنیا تنها 2 چیز نهایی است یکی مرگ و است و دیگری تولد و سایر موارد اتفاقاتی است که رخ می‌دهد.

جعفر کاشانی که در ابتدا از خبر حضورش در هیأت مدیره باشگاه راه‌آهن ابراز بی‌اطلاعی می‌کرد، زمانی که متوجه شد این خبر توسط حمید استیلی مخابره شده است   اظهار داشت: ان‌شالله همه چیز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و ما هم بتوانیم در این باشگاه مفید واقع شویم و کار اساسی انجام دهیم. از استیلی و دوستانش تشکر می‌کنم که اجازه ندادند تیم با سابقه راه‌آهن منحل شود و امتیاز تیم را در تهران نگه داشتند.

وی در مورد اینکه آیا هنوز حضورش در هیأت مدیره نهایی نشده یادآور شد: در دنیا تنها 2 چیز نهایی است یکی مرگ و دیگری تولد. سایر موارد همه اتفاقاتی است که رخ می‌دهد. اسم و عنوان به آدم شخصیت نمی‌دهد بلکه این عملکرد افراد است که می‌تواند باعث ارتقا آنها شود. باید جلسات هیأت مدیره تشکیل شود تا ببینیم شرایط چگونه است در حال حاضر نمی‌توان در مورد این مسائل صحبت کرد.

کاشانی در مورد اینکه جمعی پرسپولیسی‌ها در این باشگاه دور یکدیگر هستند خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا مفید واقع شویم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که نعلیم و تربیت در کنار یکدیگر باشد و بتوانیم بازیکنان و استعدادیابی‌های خوبی داشته باشیم. راه‌آهن توسط بخش خصوصی هدایت می‌شود و امیدواریم که بتواند شرایط خوبی در فصل داشته باشد.
 

 

وی اظهار کرد: راه‌آهن یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است و افرادی این باشگاه را در دوره جدید در اختیار گرفتند که سعی می‌کنند فرهنگ را از طریق ورزش اشاعه دهند. من نیز هر کمکی که از دستم بربیاید در راستای اهداف خیرخواهانه مدیران باشگاه راه‌آهن انجام خواهم داد. مطمئنا حضور افرادی مانند دکتر زادمهر و کلانی در باشگاه راه‌آهن منشا بسیاری از اتفاقات خوب برای این باشگاه خواهد بود. استیلی نیز یکی از خوبان ورزش ایران است و امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر منشا خیر برای این باشگاه ریشه‌دار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم ما توجه به باشگاه‌داری به معنای واقعی در راه‌آهن و ایجاد زیرساخت‌هایی مانند استادیوم ورزشی مناسب و توجه ویژه به آکادمی خواهد بود. ما سعی می‌کنیم با توجه به تیم‌های پایه و استعدادپروری در میان بازیکنان مستعد تهرانی پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم بزرگسالان راه‌آهن داشته باشیم. البته راه‌آهن همواره قطب بازیکن‌سازی در فوتبال ایران بوده است و امیدوارم من نیز بتوانم در این باشگاه مفید باشم.

کاشانی در خصوص زمان تشکیل اولین جلسه هیات مدیره باشگاه راه‌آهن نیز گفت: این که من در جلسات حضور یابم مهم نیست بلکه مهم این است که بتوانم در راه‌آهن مفید باشم و خدمات خوبی را بر جای بگذارم. متاسفانه جلسات زیادی در فوتبال ایران برگزار می‌شود که خروجی آنچنانی ندارد. ما در راه‌آهن به دنبال این هستیم کارهای ماندگاری انجام دهیم که به درد پیشرفت فوتبال ایران بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)