محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس معتقد است داور در اعلام پنالتی به سود الاهلی اشتباه کرد.

یکی از اتفاقات ویژه بازی پرسپولیس و الاهلی پنالتی گرفته شده برای میزبان در نیمه دوم بود.

ایوان تونی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شد و توانست پنالتی بگیرد و با خطای محمدحسین کنعانی‌زادگان، الاهلی‌ها صاحب فرصتی ایده‌آل برای گلزنی شدند اما الکسی گندوز با واکنشی استثنایی موفق به مهار ضربه ریاض محرز از روی نقطه پنالتی شد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در این خصوص گفت: اصلا خطا نکردم. من کاملا مسیر توپ را دنبال کردم و توپ را اول زدم. مهاجم حریف خودش را به زمین انداخت و داور را مجاب کرد تا پنالتی بگیرد. اگر دوباره صحنه را ببینید، متوجه می‌شوید که من ابتدا توپ را زدم و پنالتی درست نبود. به هرحال شرایط میزبانی باعث شد تا برایشان پنالتی بگیرند ولی پنالتی واضح نیمه اول ما را که خود داور دید و اعلام کرد، رد کردند.

کنعانی‌زادگان همچنین در خصوص شرایط بازی و شکست تلخ مقابل الاهلی هم گفت: واقعا حیف شد. اصلا مستحق باخت نبودیم و فوق العاده بازی کردیم. موقعیت های زیادی از دست دادیم و با بدشانسی ۳ امتیاز را نگرفتیم. تیم حریف موقعیت زیادی نداشت و ما بدون ترس از نام ستاره های الاهلی نمایش خوبی داشتیم. واقعا حیف شد در بازی که باید برنده می‌شدیم، شکست خوردیم و این موضوع واقعا ناراحت کننده بود. با این حال مطمئن باشید با تیمی‌که داریم این شکست را جبران می‌کنیم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)