مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپوليس كه سال هاست زير نظر سازمان تربيت بدني قرار دارد، به زودي  با تبدیل سازمان تربیت بدنی به وزارت خانه ، در مالكيت آن تغييراتي ايجاد مي شود.

 

گفته مي شود 50 درصد باشگاه كه به شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي كه به «شركت توسعه تجهيز» مشهور است واگذار مي شود و مالكيت 50 درصد ديگر نيز در اختيار صندوق حمايت از پيشكسوتان و قهرمانان قرار مي گيرد.

 

بدين ترتيب دو عضو جديد هيات مديره پرسپوليس از اين دو مجموعه انتخاب مي شوند و گفته مي شود حبيب كاشاني و كريم باقري، ديگر اعضاي هيات مديره جديد اين باشگاه هستند. نفر پنجم هم احتمالاً يكي از چهره هاي اقتصادي خواهد بود.

 

شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي، در اوايل دهه هفتاد با هدف حفظ و نگهداري استاديوم هاي ورزشي تاسيس شد اما يك دهه بعد، با تغيير اساسنامه، وارد حوزه هاي جديدي شد. صندوق حمايت از پيشكسوتان هم يكي از زيرمجموعه هاي سازمان تربيت بدني است كه در سال 82 تاسيس شد.

 

«توسعه و حمایت از موقعیت ورزش ایران از طریق افزایش درآمدحاصله از برگزاری مسابقات و فعالیتهای ورزشی و همچنین جذب کمک های مالی به منظور حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ایران» از جمله اهداف تاسيس اين صندوق عنوان شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)