مرجع خبری پرسپولیس : مدتی پیش بود که با قیمت گذای ارزش سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال بارقه های امید برای واگذاری این دو باشگاه مردمی به صاحبان واقعی شان ایجاد شد که دیری نپایید این امید نیز نقش بر آب شود.

سال‌ها يكي از بحث‌هاي ثابت ورزش، مساله واگذاري دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بوده اما با وجود عبور تمام اين سال‌ها، هيچ اتفاقي نيفتاده و اين وضعيت باعث شده تا حالا كه سازمان خصوصي سازي خود را براي واگذاري مصر نشان مي‌دهد.

 

معاون سازمان خصوصي سازي مدتي قبل از قيمت‌گذاري براي اين دو باشگاه خبر داد و كمي بعد هم ارقام 45 و 42 ميلياردي منتشر شد؛ يكي براي پرسپوليس و ديگري براي استقلال.

با اعلام اين اعداد، كمي شرايط فرق كرد البته قرار شد به خاطر فراهم كردن مقدمات كار واگذاري كمي به تاخير بيفتد و حرف از نيمه دوم سال زده شود اما نكته جالب توجهي كه وجود دارد، اين است كه ورزشي‌ها هنوز اين موضوع را جدي نگرفته اند.

مسوول كميته اصل 44 سازمان سابق ورزش كه دو سالي از وقت خود را صرف بررسي شرايط واگذاري اين دو باشگاه كرده، اعتقاد دارد وضعيت مناسبي براي واگذاري وجود ندارد و با اين شرايط اين اتفاق نمي‌افتد. او در حالي اين موضوع را مطرح مي‌كند كه وزير ورزش و جوانان در گفت و گويي كه چند روز قبل داشت از لزوم تغيير راهكارها براي واگذاري حرف زده است. البته اين تمام چيزي نيست كه از جمع ورزشي‌ها شنيده مي‌شود. موضوعي كه افراد مختلف روي آن دست مي‌گذارند، اين است كه به نظر مي‌رسد اراده قوي براي اين واگذاري وجود ندارد.

يكي از دست اندركاران وزارت ورزش و جوانان در اين باره مي‌گويد: «من تمام اسناد و مدارك مربوط به اين دو باشگاه را بررسي كرده‌ام و به واسطه همين مطالعات است كه مي‌گويم شرايط براي واگذاري وجود ندارد آن هم در موقعيتي كه با وجود تاكيد سازمان خصوصي سازي به نظر مي‌رسد اراده لازم براي انجام اين كار وجود ندارد.»

ورزشي‌هاي مرتبط با اين دو باشگاه به محض شنيدن سوالي درباره واگذاري اين دو باشگاه لبخند مي‌زنند و مي‌گويند «اين موضوع را جدي نگيريد…» اما اگر هم فرض را بر اين بگذاريم كه اراده‌اي براي واگذاري وجود دارد، باز بايد منتظر طولاني‌تر شدن پروسه واگذاري باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)