پرسپولیس نیوز: رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال گفت: اگر ثابت شود که باشگاه‌ها بر اساس مستندات نادرست مجوز حضور در آسیا را گرفته‌اند، احتمالش هست تبعات آن گریبان باشگاه‌ها را بگیرد.

روزبه وثو‌ق‌احمدی در خصوص اینکه برخی از بازیکنان طلبکار از باشگاه پرسپولیس همچون مسعود همامی از این باشگاه به AFC شکایت کرده و این احتمال وجود دارد که عدم صداقت باشگاه‌های ایرانی در ارائه مستندات و مدارک برای گرفتن مجوز حرفه‌ای وجود دارد یا نه، گفت: این مسائل در حیطه اختیارات کمیته انضباطی AFC است. به هر حال باشگاه‌های ایرانی مدارک خود را به کمیته بدوی داده‌اند و تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده آنهاست.

وی ادامه داد: کمیته بدوی بر اساس مستنداتی که باشگاه‌ها ارائه کردند تصمیم می‌گیرد و اگر خدای ناکرده خلاف این مستندات ثابت شود، مسئولیت آن بر عهده خود باشگاه‌هاست و باید در این شرایط صبر کنند تا کمیته انضباطی AFC درباره آن تصمیم بگیرد.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در پاسخ به این سؤال که در صورتی که خلاف مستندات ارائه شده ثابت شود این احتمال وجود دارد تیمی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود یا خیر، افزود: امیدواریم که چنین اتفاقی رخ ندهد. اما اگر خدای ناکرده مشخص شود مجوز پروانه حرفه‌ای بر اساس مستندات نادرست بوده احتمالش هست، تبعات آن گریبان باشگاه‌ها را بگیرد. به هر حال باشگاه‌ها فرمی امضا کرده‌اند و مسئولیت در این باره بر عهده خودشان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)