کاپیتان دوم پرسپولیس با سابقه گلزنی برابر فولاد به پوکر مقابل قرمزهای اهوازی امیدوار است.

وحید امیری که پس از دوران نسبتا طولانی مصدومیت حضور دوباره‌ای در ترکیب پرسپولیس در جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران داشت، آقای گل بازیکنان فعلی قرمز‌ها برابر فولاد است.

وحید امیری با به ثمر رساندن ۳ گل با پیراهن پرسپولیس برابر فولاد، گلزن‌ترین بازیکن حال حاضر قرمزپوشان پایتخت به شمار می‌رود. او در اداور قبلی و تقابل‌های پیشین پرسپولیس و فولاد سه بار موفق به گلزنی شده است و امیدوار است با تکرار این مساله در بازی جمعه دو تیم برابر فولاد موفق به پوکر شود.

۲+۲ گلزن پرسپولیس برابر فولاد

از جمع بازیکنان حال حاضر پرسپولیس، 4 سرخ پوش سابقه گلزنی با پیراهن این تیم برابر قرمزهای اهوازی را دارند.

از جمع پرسپولیسی‌ها، مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی، وحید امیری و مهدی ترابی در سال‌های اخیر با پیراهن پرسپولیس گلزنی کرده‌اند و در حال حاضر در این تیم حضور دارند که البته در این میان پورعلی گنجی و سلمانی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که برای بازی جمعه شانسی برای گلزنی دوباره برابر فولاد را ندارند و نمی توانند این تجربه شیرین را دوباره تکرار کنند.

گلزنان مشترک پرسپولیس و فولاد

سه چهره سرشناس سال های گذشته مردان گلزن مشترک دیدار پرسپولیس و فولاد را تشکیل می دهند.

در تاریخ رویارویی پرسپولیس وفولاد در فوتبال ایران چهره های مانند بهنام سراج، محمد قاضی و حسین کعبی بازیکنانی هستند که در زمان بازی شان با پیراهن دو تیم موفق به گلزنی شده اند.

در این میان، بهنام سراج مهاجم آبادانی سال های دور پرسپولیس و فولاد با به ثمررساندن 5 گل آقای گل تاریخ این دیدار هم به شمار می‌رود. گفتنی است حسین کعبی و محمد قاضی هم با دو گل در رده دوم این رده بندی ایستاده اند.

دیدار پرسپولیس و فولاد در چارچوب هفته نوردهم لیگ برتر عصر جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)