مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از كسر امتياز از اين تيم گفت در هيچ كجاي جهان از تيمها امتياز كم نمي‌كنند.

وحيد هاشميان درباره ديدار با سايپا گفت: شرايطي كه در ديدار با الغرافه براي ما بوجود آمد و توانستيم در دقايق ابتدايي با دو گل از اين تيم پيش بيفتيم در ديدار با سايپا براي خودمان رقم خورد و با دريافت 2 گل زود هنگام تمركزمان را از دست داديم.

در ادامه و در حالي كه در تلاش بوديم تا گل‌هاي خورده را جبران كنيم با اخراج سامان آقازماني شرايط سخت‌تر شد و نتوانستيم نتيجه را جبران كنيم و با اين نتيجه عملا شانس اندك آسيايي شدن را از دست بدهيم.

وي در مورد ليگ قهرمانان آسيا و نتايج پرسپوليس به سايت خود گفت: ما دو چهره متفاوت در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر داريم و به دليل اينكه ليگ برتر را با اقتدار آغاز نكرديم و امتياز هاي فراواني را از دست داديم باعث كم انگيزه شدن بازيكنان شده است اما در آسيا از همان ابتدا با اقتدار رقابت‌ها را آغاز كرده‌ايم و تنها دريافت گل در دقيقه 90 به دليل بدشانسي در ديدار با الغرافه كار صعود ما به ديدار با الهلال كشيده شد كه اميدوارم باز هم با حمايت هواداران بتوانيم با كسب امتيازات كامل اين ديدار كار صعود را يكسره كنيم تا محبت هوادارن را جبران كنيم.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در مورد راي كميته انضباطي و كسر امتياز از تيم پرسپوليس گفت: در هيچ كجاي دنيا براي چنين اتفاقي از تيمي امتياز كسر نمي‌شود و در نظر گرفتن جريمه نقدي يا محروميت تماشاگران مي‌توانست از بروز حواشي آن جلوگيري كند.

وحيد هاشميان در مورد ديدار حساس با تراكتور سازي افزود: تيم فوتبال پرسپوليس همواره مقابل تيم‌هاي مدعي پر قدرت ظاهر شده است و توانسته نتايج مطلوبي كسب كند. در ديدار با سپاهان نيز نمايش قابل قبولي ارائه داديم و با امتياز اصفهان را ترك كرديم. تراكتورسازي نيز امسال با توجه به حمايت هوادارانش نتايج مطلوبي كسب كرده و از مدعيان قهرماني به شمار مي‌رود اما اميدوارم بازي خوبي باشد و هر تيمي كه شايسته برتري باشد به پيروزي برسد.

وحيد هاشميان درباره سايت مجله اينترنتي جهان و ورزش كه به تازگي راه اندازي شده است و نظارت آن را بر عهده دارد گفت: استارت اين سايت سالها پيش زده شده است و سايت كنوني نيز توسط همان تيم گذشته هدايت مي‌شود كه خودم به طور مستقيم برآن نظارت مي‌كنم. مجله اينترنتي جهان و ورزش در حوزه‌هاي فرهنگي،‌ ورزشي و هنري فعاليت مي‌كند و اميدوارم اين پايگاه اينترنتي بتواند خدمات مناسبي را براي جوانان و علاقه مندان ارائه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)