خبرگزاری پرسپولیس : وحید هاشمیان این روزها سرگرم بازی های تیمش است. هالستنبک رلینگن که از زمان حضور مربی ایرانی اش تا به حال نباخته، فعلا در رده هفتم است.

هاشمیان علاوه بر اینکه درباره وضعیت تیمش توضیح می دهد، درباره بازی ایران و ازبکستان نیز حرف هایی به زبان می آورد که در نوع خود جالب است.

*خبری از شما نیست. ظاهرا خیلی سرگرم تیم تان هستید.

اتفاقا قرار است 20 روز دیگر به ایران بیایم. وقتی بچه ام به دنیا آمد نمی توانستم بیایم چون او کوچک بود ولی حالا دوست دارم به سرزمین مادری اش بیاید.

*وضعیت تیم تان به چه شکل است؟آخرین بازی را هم که مساوی کردید.

دوشنبه یک بازی داشتیم که مساوی کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم که نزدیک. الان در جدول تیم هفتم هستیم. با تیم های پنجم و ششم لیگ هم امتیاز هستیم. در لیگ آماتورها دو بازی اول نیم فصل دوم هم قبل از تعطیلات نیم فصل برگزار می شود. چون اینجا هوا سرد است و برخلاف زمین های لیگ های بالاتر، چمن های لیگ آماتور سیستم گرمایشی ندارد. به همین دلیل تا هوا خیلی سرد نشده دو بازی اول نیم فصل دوم را هم سریعا برگزار می کنند. ما هفته هجدهم و نوزدهم را برگزار می کنیم و بعد به تعطیلات می رویم. یکی از سخت ترین بازی ها را در پیش داریم و باید با تیم اول جدول بازی کنیم که بهترین خط حمله و دفاع را دارد. پس از بازی نوزدهم نیز یک ماه تعطیل خواهیم بود که من به ایران می آیم.

*زیاد مساوی می کنید. قرار نیست ببرید؟

اتفاقا بازی های ما مدام سخت تر می شود. الان تیم صدرنشین دو بازی کمتر از سایر تیم ها دارد و بیشترین برد را به دست آورده است. متاسفانه دفاع راست ما 4 هفته محروم است. هافبک دفاعی تیم هم مصدوم شده به همین دلیل تیم کاملی نداریم. بازی هم در زمین حریف است ولی امیدواریم دست پر برگردیم.

*اخبار ایران را دنبال می کنی؟

بله از طریق سایت خودم و سایت های خبری دیگر.

*بازی با ازبکستان را هم توانستید ببینید؟

نه، متاسفانه این بازی دقیقا با تمرین تیم همزمان بود به همین دلیل نشد که این بازی را ببینم ولی به هر حال در جریان نتیجه قرار گرفتم که شکست تیم ملی برایم زیاد عجیب هم نبود!

*ولی کسی فکرش را نمی کرد در تهران به این تیم ببازیم. چرا عجیب نبود؟

اتفاقا من دو بار مصاحبه کردم قبل از بازی و گفتم ازبکستان خطرناک است. یکی با سایت رسمی خودم و دیگری با شما. در هر دو مصاحبه گفتم از ازبکستان باید بترسیم. این تیم خیلی خطرناک است و باید مراقب باشیم.

*حالا شانس صعود ایران بسیار کمرنگ شده است.

نباید اینطور فکر کرد. قبول دارم شانس ما کم شده ولی هنوز سه بازی دیگر باقی مانده است نباید نا امید باشیم و فکر کنیم همه چیز تمام شده است. مطمئن باشید با همبستگی بیشتر می توانیم برنده باشیم. گاهی شانسی می بریم و گاهی هم اینطوری با بدشانسی می بازیم. نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است.

*الان خیلی ها می گویند کروش باید برکنار شود. نظر تو به عنوان یک مربی چیست؟

مگر با برکناری مربی فوتبال ا درست شده است؟ ما همیشه بعد از شکست ها مربی را عوض می کنیم. 10 سال است که داریم این کار را انجام می دهیم ولی می بینیم که فوتبال ما درست نمی شود. مشکل این فوتبال مربی نیست. کلا فوتبال ما مشکل دارد و نباید یک نفر را قربانی کنیم. حتی اگر کروش هم برود، فوتبال ما درست نمی شود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)