پرسپولیس نیوز : مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال از حضور در بازی یادبود کاپیتان فقید پرسپولیس انصراف داد.

 وحید هاشمیان که برای دیدار یادبود هادی نوروزی که قرار است فردا میان یاران نوروزی و تیم هنرمندان برگزار شود، دعوت شده بود به دلیل سفر به یکی دیگر از کشورهای اروپایی  برای گذراندن دوره کارآموزی خود از حضور در این دیدار انصراف داد.

 

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال گفت:هادی نوروزی دوست بسیار خوبی برای من بود و از خبری که شنیدم بسیار ناراحت شدم.

وحید هاشمیان که هم اکنون در آلمان به سر می برد یکی از نفراتی بود که برای حضور در دیدار یادبود هادی نوروزی دعوت شده بود اما او به دلیل حضور در دوره کارآموزی مربیگری اش باید به یکی از دیگر کشورهای اروپایی سفر کند به همین دلیل نتوانست راهی تهران شود. مهاجم سابق پرسپولیس که در دوره ای با هادی نوروزی در این تیم همبازی بوده گفت وگویی را درباره درگذشت وی، وضعیت تیم ملی و همچنین پرسپولیس انجام داد که حاصل آن را در ادامه می خوانید.

 

*در لیستی که برای بازی فردا میان تیم های یاران نوروزی و هنرمندان منتشر شده بود، نام شما هم وجود داشت، آیا قصد سفر به تهران را دارید؟

من در این چند روز تماس هایی از تهران داشتم که دوستان مرا برای بازی یادبود نوروزی دعوت کردند. حالا نمیدانم این بازی در چه روزی و به چه نحوی برگزار خواهد شد. البته من به دوستان هم اعلام کردم که به دلیل سفرم به یکی دیگر از کشورهای اروپایی برای حضور در دوره کارآموزی کلاس های مربیگری ام نمی توانم به تهران برگردم.

*قبل از این اعلام شده بود شما مدرک مربیگری تان را دریافت کردید. این دوره کارآموزی در چه باشگاهی انجام خواهد شد؟

من مدرک مربیگری ام را گرفته ام اما باید این دوره کارآموزی را در یک باشگاه بگذرانم. البته هنوز مشخص نیست به کدام باشگاه و یا کدام کشور خواهم رفت.

*شما در دوره ای که در پرسپولیس حضور داشتید با هادی نوروزی همبازی بودید. حتما از خبر درگذشت او هم ناراحت شدید.

هادی نوروزی دوست بسیار خوبی برای من بود و از خبری که شنیدم بسیار ناراحت شدم. اول که این خبر را شنیدم اصلا باور نمی کردم و فکر می کردم بیشتر شبیه یک شوخی است چون او پسر سالم و بااخلاقی بود. با این حال امیدوارم همیشه روحش شاد باشد و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشیم. 

*به نظر شما درگذشت هادی نوروزی روی روند تیم پرسپولیس برای ادامه حضور در مسابقات چه تاثیری خواهد داشت؟

درست است که درگذشت نوروزی اتفاق تلخی بود اما اتفاق خاصی برای پرسپولیس رخ نداده که بگوییم شرایط برای آنها متفاوت می شود. از این قبیل اتفاقات در فوتبال جهان زیاد رخ می دهد. درست است که اتفاقات واقعا دردناکی است و هضم کردن درگذشت یک جوان فوتبالیست حتی برای مردم هم سخت است اما نباید پرسپولیس را درگیر این مسائل کنیم. در سال های اخیر در فوتبال آلمان بازیکنانی از تیم های هانوفر و ولفسبورگ به همین شکل از دنیا رفته اند اما دیدیم که در روند تیم هایشان تغییری ایجاد نشده است.

*پس آینده پرسپولیس را در فصل جاری لیگ برتر با وجود نتایج ضعیفی که تا اینجای فصل گرفته چطور می بینید؟

به نظرم بازیکنان پرسپولیس باید از این جای فصل به بعد را به خاطر هادی نوروزی به میدان بروند و در تمام بازی ها با قدرت ظاهر شوند. بازی های پرسپولیس را تا اینجای فصل دنبال کردم با اینکه نتایج خوبی نگرفته اند اما از نظر عملکرد وضعیت بدی ندارند. امیدوارم در ادامه فصل بتوانند خودشان را به بالای جدول برسانند.

*بازی تیم ملی ایران مقابل عمان را هم مشاهده کردید؟

بله. تقریبا تمام دقایق این بازی را دیدم. به نظرم عمان بازی کاملا بهتری را از ایران انجام داد و تیم برتر میدان بود. باتوجه به بازی که انجام شد ایران نتیجه خوبی به دست آورد و مساوی برای کی روش کاملا راضی کننده بود. عمان با توجه به توانایی که داشت خیلی خوب بازی کرد و در واقع می توان گفت ایران از بازی تیم حریف شگفت زده شده بود. باید خدا را شکر کنیم که در این بازی بازنده نشدیم و همین یک امتیاز هم برای ما خوب است. 

*فکر می کنید برای صعود از این گروه دچار مشکل خواهیم شد؟

همواره بازی های مقدماتی جام جهانی از همان ابتدا برای ایران سخت بوده و در برخی مواقع هم تیم کشورمان را دچار مشکل کرده است. در هفته ای که گذشت شاهد بودیم تیم بزرگی مثل آلمان که قهرمان دوره قبلی جام جهانی محسوب می شود مقابل ایرلند جنوبی شکست ناباورانه ای را تجربه کرد. پس این نشان میدهد که نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت اما با این وجود معتقدم ایران برای صعود از این گروه مشکلی نخواهد داشت. نباید به خاطر این نتایج به کی روش خرده بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)