معاون خدمات شهر شهرداری کرج از آماده‌سازی ورزشگاه انقلاب به منظور برگزاری بازی ایران و کویت خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن مدیر روستا، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازی ایران کویت فردا دوشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار میشود، گفت: این مجموعه ورزشی به صورت کامل رنگ آمیزی شد.

وی نظافت سکوها، لکه گیری آسفالت و جابجایی نخاله‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده در ورزشگاه انقلاب ذکر و افزود: تعویض، اصلاح و نصب آلاچیق نیز در این ورزشگاه اجرایی شد.

مدیرروستا خاطرنشان کرد: پس از قطعی شدن انجام دیدار تیمهای ملی ایران وکویت در چارچوب مقدماتی جام ملتهای آسیا کمیته‌ای متشکل از اداره کل ورزش وجوانان، هیئت فوتبال استان البرز، فرمانداری کرج، شهرداری کرج و سایر ارگانهای مرتبط گرد هم آمدند تا کمبودهای ورزشگاه انقلاب را برای این بازی مهم ملی رفع کنند.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج ادامه داد: محوطه ورزشگاه اعم از پارکینگ و درب ورودی بهسازی شده و با رنگ آمیزی جداول شکل مناسبی پیدا کرده است.

مدیرروستا با بیان اینکه درختکاری نیز در ورزشگاه انقلاب اجرایی شده است به بهسازی پل ورودی اشاره کرد و گفت: جایگاه ویژه خبرنگاران ورزشگاه بر اساس استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا تکمیل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون کرج میزبان مسابقات ایران و موزامبیک و دو بازی تیم ملی کشورمان با سوریه بوده است، یادآور شد: تلاش می‌شود تا میزبانی از این دیدار نیز به نحو مطلوب انجام شود.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کویت در چهارچوب مقدماتی جام ملتهای آسیا، فردا دوشنبه (12 اسفند)، ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه تیم ملی کشورمان در حال حاضر با 13 امتیاز صدرنشین گروه دوم بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا و کویت با 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)