مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس اولین جلسه تمرینی خود را در اردوی مشهد، در زمین ورزشگاه ثامن الائمه برگزار کرد.

 

سرخپوشان از ساعت 10:30 امروز (سه شنبه) پس از صحبت های حمید استیلی، تمرینات این تیم را آغاز کردند. هوای امروز آفتابی و گرم بود. زمین چمن مرغوب ورزشگاه ثامن الائمه نوید تمرینات مطلوبی را برای سرخپوشان دارد.

 

بازیکنان به همراه گمالوویچ مربی بدنساز این تیم، دویدن دور زمین و حرکات کششی و نرمشی را انجام دادند.

 

در ادامه، بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و زیر نظر کادر فنی تمرینات تاکتیکی را در دستور خود قرار دادند.

 

میثاق معمارزاده و مسعود داستانی پس از گرم کردن بدن ها، با سعید عزیزیان تمرینات ویژه دروازه بانی را انجام دادند.

 

جواد کاظمیان که به دلیل حضور در برنامه 90، صبح امروز به اردوی سرخپوشان پیوست، پس از گرم کردن، به دویدن دور زمین پرداخت و در مراحل پایانی، در تمرینات گروهی شرکت کرد.

 

از سوی کادر فنی، فوتبال تحت فشار برای افزایش سرعت «بازی خوانی» برای بازیکنان در نظر گرفته شد.

 

بازیکنان در دو تیم قرمز و سبز به بازی پرداختند. تیم قرمز شامل؛ شیث رضایی، مجتبی شیری، وحید هاشمیان، حمیدرضا علی عسگری، محمد نوری، محمد منصوری و امیر حسین فشنگچی بود. تیم سبز نیز با بازیکنانی چون علیرضا نورمحمدی، علیرضا محمد، حسین بادامکی، ابراهیم شکوری، سامان آقازمانی، رضا حمزه پور و محمد نصرتی در برابر تیم قرمز قرار گرفت. ضمن اینکه تیم دو نفره زرد هم که شامل روح اله سیف الهی و جعفر برزگر بود، بعنوان بازیکنان آزاد برای تیم صاحب توپ بازی کردند.

 

هادی نوروزی و مهرداد اولادی به همر اه پزشک فیزیوتراپ تیم برای انجام تمرینات فیزیوتراپی به کلینیک رفتند.

 

تمرینات پرفشار و ویژه گمالوویچ، شامل 10 ایستگاه بود که با شادابی و لبخند بازیکنان انجام شد.

 

آخرین بخش تمرین با دویدن و سرد کردن بدن ها برگزار و در پایان بازیکنان و کادر فنی با هواداران دیدار کردند و عکس های یادگاری گرفتند.

 

گفتنی است؛ از سوی کادر فنی، ساعت 13:30 برای صرف ناهار اعلام شد و بازیکنان پس از استراحت نیم روز، ساعت 17 راهی محل تمرین می شوند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)