مدیرعامل باشگاه داماش گیلان دیروز تاکید کرد با مالکان این باشگاه اختلاف دارد و گفته می شود همین مساله سرآغاز شکل گیری همکاری او با باشگاه پرسپولیس است.

 

شبکه ایران: شایعه حضور امیر عابدینی به عنوان مشاور مدیرعامل از مدت ها پیش مطرح بود اما پس از بازی داماش و پرسپولیس به نظر می رسید که رابطه بین رویانیان و عابدینی شکرآب شده است. با این حال اطرافیان و دوستان مشترک باعث رفع سوءتفاهمات شدند و گفته می شود عابدینی به پرسپولیس نزدیک تر از سابق است.

مهندس عابدینی با قویدل، مالک جدید باشگاه داماش که البته گفته می شود از نظر خط و خطوط ورزشی به دلیل آبی بودن در نقطه کاملا مخالف عابدینی هم قرار دارد، به لحاظ مدیریتی نیز اختلاف نظر فاحش دارد. همچنین از سوی دیگر گفته می شود که به دلیل مشکلات عدیده ای که باشگاه پرسپولیس طی سالهای اخیر داشته و مدیران این باشگاه از حل و فصل آن عاجز مانده اند، پیشنهاد حضور در چرخه مدیریتی باشگاه پرسپولیس نیز به عابدینی داده شده است.

منابع آگاه تاکید دارند امیر عابدینی در به عنوان قائم مقام اما با اختیاراتی بیشتر و شبیه به مدیرعامل به سیستم مدیریتی پرسپولیس ورود خواهد کرد تا شاید به واسطه تجربیاتی که دارد بتواند این تیم را از انتهای جدول رده بندی جدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)