ورود سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد به لندن شايعات در مورد احتمال مذاکره او براي بازگشت به تيم چلسي را جدي تر کرد.

 ژوزه مورينيو و خانواده اش با توجه به خالي بودن برنامه مسابقات براي تعطيلات به لندن سفر کرد و اين در شرايطي است که برخي نشريات از احتمال قبول مربيگري چلسي در فصل آينده خبر دادند.او قرار است دوشنبه به مادريد بازگردد و بار دگر تمرينات رئال را زير نظر بگيرد.

مورينيو در جشن تولد 50 سالگيش که آخر هفته در شهر ستوبال پرتغال برگزار شد ، گفت :«برخي اتفاق ها هستند که در لحظه وقوع درست برعکس اتفاق مي افتند.»

مورينيو همچنين تلويحا گفت بعضي وقت ها به جدايي از رئال مادريد و بازگشت به يکي از تيم هاي سابقش فکر کرده است.

روزنامه سان از قول مورينيو نوشت :« همه مي دانند که من روحي ستيزه جويي دارم اما گوش دادن به نداي دروني ام با توجه به داشتن خانواده هميشه براي من آسان نبوده است.بعد از مربيگري در ليگ هاي پرتغال ، انگليس ، ايتاليا و اسپانيا پذيرفتن فضاي جديد براي من آسان نيست.»

رافائل بنيتس سرمربي اسپانيايي و موقت تيم چلسي در پايان فصل از اين تيم جدا خواهد شد.

مطبوعات انگليسي نوشتند مورينيو اذعان کرده که مذاکراتي ابتدايي را با رومن آبراموويچ مالک روس چلسي انجام داده اما تا کنون به هيچ توافقي با او نرسيده است.

اين در حاليست که باشگاه اينتر مايل است مورينيو را به اين تيم بازگردانده و جانشين آندره آ استراماچوني کند.از طرفي گفته مي شود مالکان قطري باشگاه پاري سن ژرمن نيز به فکر انتصاب وي به جاي کارلو آنچلوتي هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)