پرسپولیس نیوز :  وزیر دادگستری گفت: روش های مشارکتی شاید بهترین راه برای واگذاری دو تیم برجسته پایتخت – تیم های استقلال و پرسپولیس – است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمصطفی پورمحمدیˈ در نشست امروز – دوشنبه – با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: واگذاری باشگاه های دولتی به خصوصی حکم قانون است و قانون در سال 93 به ما الزام کرده است تا همه شرکت های دولتی را واگذار کنیم.

وی یکی از دلایل طول کشیدن واگذاری هر یک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را عدم شفافیت عنوان و بیان کرد: از طرفی می گویند این باشگاه پرهزینه است و از سویی دیگر می گویند برند معتبری دارد و قیمت آن بالا است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه این هفته جلسه ای با حضور سه وزیر ورزش وجوانان، امور اقتصادی و دارایی و دادگستری برگزار می شود، تصریح کرد: در این جلسه می خواهیم ببینیم که در نحوه واگذاری و قیمت گذاری به چه جمع بندی می رسیم.

پورمحمدی بهترین را برای واگذاری را مشارکت دانست و اظهار امیدواری کرد: با واگذاری دو باشگاه دولتی در تهران به پیشکسوتان، بنگاه های موفق اقتصادی و غیره مجموعه ای در مشارکت ایجاد کنیم تا پرسپولیس و استقلال به عنوان دو تیم برجسته پایتخت به حیات خود بدون حاشیه ادامه دهند.

وزیر دادگستری در خصوص بحث فساد در فوتبال نیز گفت: سالیان سال است که بحث فساد در فدراسیون ها و باشگاه ها مطرح بوده است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: ما جعل مدرک و فساد مالی فراوان داشتیم، در حالی که حوزه ورزش باید حوزه سلامت و ارتقا فرهنگ عمومی باشد.

به گفته وزیر دادگستری حوزه ورزش حوزه بسیار گسترده ای است که همه بخش های آن در دست دولت نیست و فدراسیون ها انتخابی است.

پورمحمدی از رسانه ها خواست تا در این مورد جدی تر عمل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)