وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس حاضر شد.

وزیر ورزش و جوانان که به دلیل همزمانی جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس و جلسه فوق‌العاده دولت برای سفر استانی به خوزستان، در ساعت نخست مجمع پرسپولیس غایب بود، پس از پایان نشست خود در دولت با بازگشت به وزارت ورزش و جوانان در مجمع باشگاه پرسپولیس حضور یافت.

سیدحمید سجادی در حاشیه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با تاکید بر اینکه دولت همواره حامی ورزش و باشگاه‌ها از جمله سرخابی‌های پایتخت بوده است، اظهار داشت: از ریاست محترم جمهور، وزیر اقتصاد، معاون اول رییس جمهور تشکر می کنم چون هر زمانیکه مشکلات ورزش چه در هیات دولت و چه به صورت خصوصی مطرح شد همه عزیزان بدون وقفه مشکلات را مرتفع کردند و پیش قدم بودند.

وی با افزود: دو باشگاه پرسیولیس و استقلال از تیم‌های پرطرفدار کشورمان هستند و همواره وظیفه ما در وزارت ورزش و جوانان این است که حامی این دو باشگاه بزرگ پرطرفدار و مردمی باشیم تا مشکلات‌شان مرتفع شود.

سیدحمید سجادی در مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با تاکید براینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ابتدای راه حرفه‌ای شدن هستند اظهار داشت: زمانی که تیمی به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رود باید رفتارهای سازمانی و عملکردها هم در مسیر حرفه ای شدند تغییر کند.

وی با تاکید براینکه در راه خصوصی‌سازی باید ملاحظه بیشتر و نگاه ویژه‌تری به سرخابی‌ها شود خاطرنشان کرد: تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خودشان را به روزرسانی کنند و به فوتبال نزدیک شوند زمان نیاز دارند و همه اینها دلگرمی دل هواداران را به همراه خواهد داشت.

سجادی با اشاره به بازی شهرآورد هفته گذشته اظهار داشت: اختلاف یک گل نشان از سطح فنی بالای فوتبال کشورمان دارد، در گذشته داور دربی از خارج می‌آوردیم ولی چند سالی است که از داوران خوب کشورمان استفاده می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فوتبال جایگاه خود را در کشور پیدا کرده است افزود: جوانان زیادی علاقمند به فوتبال هستند و به خصوص دو تیم استقلال و پرسولیس طرفداران زیادی به خود اختصاص دادند، در همین راستا مدیریت ما نیز باید به سمت سبک جدید دنیا پیش رود.

وی در بخش دیگر سخنانش به تعمیر و تجهیز ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود: ورزشگاه آزادی به سرعت در حال تعمیر است. در اولین قدم سکوها در حال آماده سازی است تا در مرحله بعد چمن این ورزشگاه تعویض شود ولی همانطور که همه شما اهالی ورزش و فوتبال آگاه هستید ورزشگاه آزادی یک مجموعه دولتی است و تعمیر و تجهیز یک مجموعه دولتی یا خصوصی بسیار متفاوت است و زمان بیشتری را می طلبد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه یکی از مشکلات پیش گ‌روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌ است، اظهار داشت: وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند چرا که همه ما در قبال مردم و طرفداران این باشگاه بزرگ پاسخگو هستیم.

وی در ادامه صرفه جویی اقتصادی و بهینه سازی در هزینه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برخی اوقات اسراف‌های صورت گرفته باعث می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود. وقتی به سمت حرفه‌ای سازی می‌رویم باید در همه بخش‌ها حرفه‌ای عمل کنیم.

سجادی تاکید کرد: باید نگاه حرفه ای بر ابعاد مختلف باشگاه حاکم شود به این ترتیب که ورزشکار از بدو ورود تا لحظه خداحافظی رفتار حرفه‌ای را انجام دهد. از دو باشگاه سرخابی توقع زیادی داریم تا همه رفتارها و کارهایی که مدیران انجام می‌دهند طبق اصول باشد.

سجادی با بیان اینکه فوتبال دنیا منتظر کسی نمی‌ماند و به سرعت در حال تغییر و رشد است، اظهار داشت: باید به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فرصت داد تا به سمت استاندارد پیش روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)