وزیر ورزش و جوانان هوشیاری خود را به دست آورد.

حمید سجادی که پس از سانحه بالگرد در بافت کرمان در خواب مصنوعی به سر می‌برد، حالا با بهبودی شرایطش به هوش آمده و از سطح هوشیاری خوبی برخوردار است.

سجادی حالا اطرافیانش را به خوبی می‌شناسد و روند درمانش در حال پیگیری است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که پس از سانحه بالگرد در کرمان به خواب مصنوعی رفته بود. پس از 3 روز با بهبودی شرایطش به هوش آمده و از سطح هوشیاری خوبی برخوردار است. سجادی بامداد شنبه از کرمان به تهران منتقل شد و در یکی از بیمارستان های پایتخت بستری شد.

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنج‌شنبه گذشته هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت کرمان سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند. حمید سجادی در نتیجه سانحه بالگرد دچار خونریزی مغزی شد و اسماعیل احمدی مشاور وزیر مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز که در بالگرد حامل وزیر ورزش حضور داشت، در این سانحه جان باخت.

با توجه به شرایط وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه بالگرد در کرمان احتمالا یکی از معاونانش تا زمان بازگشت سجادی اختیارات خواهد گرفت.

با توجه به ادامه روند کارهای وزارت ورزش و جوانان در روزهایی که حمید سجادی در بیمارستان بستری است شنیده ها حاکی از این است که هیأت دولت قرار است به یکی از معاونین سجادی تا زمان بازگشت او اختیارات دهد. در این میان بحث کنار گذشتن سجادی از وزارت ورزش مطرح نیست و تنها برای انجام امور تا زمان بازگشت وی به وزارتخانه اختیارات به یکی از معاونین او داده خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)