دربی‌۹۷ پایتخت در حالی بدون حضور طرفداران دو تیم برگزار می شود که احتمالا چند چهره سیاسی تماشاگر ویژه این دیدار خواهند بود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در حالی از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تماشاگران در این دیدار حضور ندارند.

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو بازی قبلی لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس – صنعت نفت آبادان و استقلال تهران – نساجی مازندران باعث شد تا مسئولان وزارت بهداشت و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا چنین تصمیمی را بگیرند.

با این حال دربی ۹۷ پایتخت با وجود عدم حضور طرفداران دو تیم با حضور تعدادی سیاستمدار در جایگاه ویژه برگزار می‌شود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال قرار است امروز میزبان حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، عین اللهی وزیر بهداشت، قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و چهار تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

در این دیدار قرار است صحبت‌های مفصلی درباره نحوه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبالی انجام شود تا وزیر بهداشت از نزدیک در جریان موضوعات اینچنینی قرار بگیرد.

اعضای کانون‌های هواداری دو تیم از ساعت‌ها قبل در ورزشگاه حاضر بودند تا در غیاب هواداران، طرح‌های هواداری خود را اجرا کنند.

باشگاه استقلال که میزبان این دیدار است و طبق توافق تبلیغات محیطی ورزشگاه را در اختیار دارد، روی سکوی تماشاگران روبه‌روی جایگاه ویژه تبلیغ شرکتی را نصب کرده و به همین خاطر روی این جایگاه طرح‌های هواداری اجرا نشده است.

با وجود اینکه باشگاه استقلال میزبان این دیدار است اما سکوهای ورزشگاه آزادی برای اجرای طرح‌های هواداری به صورت مساوی تقسیم شده است.

در سمت جایگاه پرسپولیسی‌ها، تصویر یحیی گل‌محمدی نصب شده و در کنار آن هم پرچم‌های بزرگ هواداری وجود دارد. البته پرسپولیسی‌ها پرچمی را هم نصب کرده‌اند که روی آن شعار “همه با هم، نه به اعتیاد” نوشته شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)