مرجع خبری پرسپولیس : كناره‌گيري محمدپنجعلي از هيات مديره پرسپوليس تنها بهانه‌اي بود براي پيچيده‌تر شدن معادله امروز باشگاه.

 

او استعفا كرد چون به قول خودش كارآيي لازم را نداشت و البته هنوز نمي‌دانيم كه اين استعفا توصيه شده بود يا نه. مهم‌تر از اين اما سرنوشت كلي محمد پنجعلي است در باشگاه پرسپوليس.

او حتي با گذر از هيات مديره، عضو كميته فني و مدير تيم‌هاي پايه باشگاه هم هست و بايد ديد سرنوشتش در اين پست‌ها چه خواهد شد.

 

آيا پنجعلي مي‌تواند در اين پست‌ها باقي بماند- كه خودش گفته بود ترجيح مي‌دهد به تيم‌هاي پايه باز گردد- يا اينكه مديرعامل حذف كلي او از باشگاه پرسپوليس را مي‌خواهد؟ از آن سوي ديگر هنوز معلوم نيست كه اصلا استعفاي پنجعلي پذيرفته خواهد شد يا نه.

 

استعفايي كه هنوز رسميت پيدا نكرده و به دست وزير ورزش نرسيده اما قبول آن پرسپوليس را به چالش تازه‌اي خواهد كشاند. در آن صورت هيات مديره تا زمان انتخاب عضو جديدش معلق خواهد شد و از طرف ديگر خبر مي‌رسد كه اين عضو جديد، يك فرد فوتبالي است. يكي مثل بيژن ذوالفقارنسب كه به‌خاطر همسو نبودنش با ديگر اعضا از كميته فني كنار رفت و امروز يكي از معتمدان مديرعامل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)