رئیس کمیته مسابقات گفت: تکلیف راه‌آهن تا ۴۸ ساعت آینده مشخص خواهد شد و اگر دادستانی جلوی این تیم را بگیرد، راه‌آهن نمی‌تواند در لیگ حاضر شود.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه جلسه مزایده سهام باشگاه راه‌آهن روز گذشته بی‌نتیجه به پایان رسید و تکلیف این تیم مشخص نشده است، اظهار داشت: از نظر ما راه‌آهن در لیگ برتر حضور دارد، به هر حال روز گذشته مزایده این باشگاه برگزار شد که به جز حمید استیلی متولی دیگری در این جلسه حاضر نشد.

وی ادامه داد: استیلی هم قیمتی که عنوان کرده بود کمتر از قیمت حداقلی بود که دادستانی در نظر گرفته بود. دولت برای فروش کالای خود مزایده می‌گذارد و برای خریدن یک کالا مناقصه برگزار می‌کند این امر طبیعی است و باید انجام شود اما به علت اینکه قیمت پیشنهادی پایین‌تر از آن مبلغی بود که دادستانی در نظر گرفته بود مزایده بی‌نتیجه ماند.

رئیس کمیته مسابقات افزود: امیدواریم که مشکل راه‌آهن حل شود و بتواند به مسابقات بازگردد، ما بر اساس برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم لیگ را آغاز خواهیم کرد، امیدوارم مسئولان دادستانی هم همکاری لازم را انجام دهند. تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفته و امیدواریم که به نتیجه برسد.

بهروان در خصوص اینکه آیا راه‌آهن در لیگ می‌تواند بازی کند، تاکید کرد: این موضوع تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد؛ اگر دادستانی جلوی این تیم را بگیرد راه‌آهن نمی‌تواند در لیگ حاضر شود.

وی در مورد اینکه آیا تیم دیگری به لیگ اضافه خواهد شد، گفت: بعید می‌دانم که تیمی اضافه شود، طبق آن چیزی که در قانون عنوان شده است با تیمی که از مسابقات کنار گذاشته می‌شود برخورد خواهد شد. امیدوارم این موضوع به خیر و خوشی برطرف شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)