مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران گفت: برای یکی، دو بازیکن ما از سوی چند باشگاه درخواست آمده که این موارد در حال بررسی است.

 حسین آل‌اسحاق، در خصوص اینکه تکلیف ماندن یا جدایی پیام صادقیان به کجا رسیده، گفت: کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران مسئول مسائل فنی و تجزیه و تحلیل بازی‌هاست اما در نهایت این باشگاه است که تصمیم نهایی را در این خصوص خواهد گرفت. باشگاه بر اساس نیازها و امکاناتش تصمیم نهایی را در این خصوص خواهد گرفت. درباره پیام صادقیان هم فکر می‌کنم طی امروز و فردا تصمیم‌گیری شود.

وی درباره اینکه مگر نه اینکه جذب یا کنار گذاشتن بازیکنان باید در حیطه اختیارات کادر فنی باشد، پس چرا مدیریت باشگاه صحبت از کنار گذاشتن یک بازیکن کرده است، ادامه داد: در این باره منصور قنبرزاده باید صحبت کند اما شما فرض بگیرید که کادر فنی کریستیانو رونالدو را بخواهد آن وقت به نظر شما چه کسی تصمیم‌گیرنده است که این بازیکن اضافه شود یا نه؟ قطعاً باشگاه باید تصمیم بگیرد. همه جا همین طور است چرا که باشگاه بر اساس نیازهای خودش قدم برمی‌دارد. ما باید ببینیم تأثیرگذاری بازیکنان و عملکرد آنها چقدر بوده است.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران درباره اینکه چون از لفظ کنار گذاشتن برای پیام صادقیان استفاده شده،‌ شنیده می‌شود این بازیکن قصد دارد کلیه مطالباتش را از این باشگاه بگیرد، افزود: اینها شایعه و گمانه‌زنی رسانه‌ای است که من آن را تکذیب می‌کنم. متأسفانه این شایعاتی است که برخی از خبرنگاران می‌سازند و اگر قرار باشد ما بر اساس شنیده‌ها کار کنیم که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. ما باید مصالح باشگاه را در نظر بگیریم اما عده‌ای فقط به دنبال منافع خود هستند. باید بگویم اخبار رسمی باشگاه نفت از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

آل‌اسحاق در مورد اینکه آیا برای بازیکنان این تیم درخواستی از سوی برخی تیم‌ها آمده یا نه،‌ خاطرنشان کرد: ما روالی داریم مبنی بر اینکه اگر باشگاهی بازیکن ما را می‌خواهد باید به صورت رسمی نامه بدهد درباره سؤال شما هم باید بگویم که یکی،‌ دو باشگاه برای یکی‌، دو بازیکن ما درخواست رسمی داده‌اند همانطور که ما برای جذب بازیکن به برخی باشگاه‌ها نامه رسمی زده‌‌ایم. باید بگویم ما یک باشگاه حرفه‌ای هستیم و در رسانه‌ها کار نمی‌کنیم هر زمان بازیکنی قطعی شد قطعاً‌ نام این بازیکن را از طریق رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)