مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس باید خود را آماده بازی با راه آهن کند. کادر پزشکی تلاش می کند به این منظور مصدومان را آماده بازی نماید.

دکتر وجیه ا…. چشمه سری در این ارتباط گفت: حمیدرضا علی عسگری و هادی نوروزی فعلا دوران نقاهت را پشت سر می گذارند. علی عسگری کارهای درمانی مثل تزریق را زیر نظر کمیته پزشکی باشگاه انجام داد و دویدن را آغاز کرده است. در مورد نوروزی هم منتظریم تا با بهبودی زخم جراحی، از این هفته اقدامات فیزیوتراپی و آب درمانی را به شکل جدی تری دنبال کنیم.

وی افزود:  وحید هاشمیان نیز برنامه های فیزیوتراپی و تقویت عضلانی و هوازی را دنبال می کند. درباره احتمال حضور او در بازی با راه آهن، نظر قطعی نداریم و روزهای آینده مشخص می شود.

پزشک تیم پرسپولیس در ادامه گفت: ابراهیم شکوری پیشرفت خوبی داشته است و فکر می کنم از این هفته تمرینات را شروع کند. در مورد علیرضا محمد هم مثل شکوری به بررسی بیشتر و تست نیاز داریم. مشکل او به همسترینگ بر می گردد و مشخص خواهد شد که می تواند تمرینات را شروع کند یا نه؟

دکتر چشمه سری در پایان درباره آسیبب دیدگی رضا حمزه پور افزود: در یکی از تمرینات دست او زیر پای یکی از بچه ها ماند که منجر به شکستن دو استخوان کف دست وی شد که برای گچ گرفتن اعزام گردید و سه تا شش هفته دوره درمان او خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)