مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام اینکه هاشمیان به بازی با تراکتورسازی نمی رسد گفت: حضور کریمی و رضایی در این بازی نامشخص است.

 

وجیه الله چشمه سری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی این تیم با تراکتورسازی گفت: روز سه شنبه هادی نوروزی تحت عمل جراحی از ناحیه مچ پا قرار گرفت و حداقل تا سه ماه نمی تواند به تمرین باز گردد.

 

وی در ادامه در خصوص وضعیت مصدومیت علی کریمی و غلامرضا رضایی نیز اظهار داشت: علی کریمی و غلامرضا رضایی نیز از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده، هر دو آنها روند روبه رشدی را پشت سر گذاشته‌اند و در حال فیزیوتراپی هستند.

 

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: این دو بازیکن باید تست‌های لازم را به ویژه در خصوص دویدن سریع و چرخش‌ها انجام دهند و اگر نتیجه تست‌های آنها رضایتبخش بود، می توانند مقابل تراکتورسازی بازی کنند، در غیر اینصورت برای جلوگیری از تشدید مصدومیت‌شان صلاح نیست مقابل این تیم به میدان بروند. البته این موضوع بعدازظهر پنجشنبه مشخص می شود و در حال حاضر هیچ نظری در خصوص بازی کردن کریمی و رضایی نمی توان داد.

 

وی در در مورد مصدومیت علی عسگری نیز خاطر نشان کرد: مصدومیت علی عسگری از ناحیه کمر هنوز به طور کامل بهبود نیافته و زیر نظر کمیته پزشکی باشگاه تحت درمان است. این بازیکن حداقل تا پس از نیم فصل نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند.

 

چشمه سری در خصوص مصدومیت هاشمیان تاکید کرد: هاشمیان از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی و پارگی شده است و در حال حاضر تحت درمان است اما با توجه به حساسیت ناحیه آسیب دیده برای آنکه خطری این بازیکن را تهدید نکند، او در بازی با تراکتورسازی به میدان نخواهد رفت.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: در خصوص حضور هاشمیان در دربی نیز نمی توان نظر قطعی داد و پس از انجام تست‌های مربوطه در هفته آینده می توان در این خصوص اظهارنظر کرد.

 

دیدار تیمهای پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:15 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)