پرسپولیس نیوز : مشاور امور ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: می‌توانم این اطمینان را بدهم که در صورت ثبت هر نتیجه‌ای در دربی درخشان سر کار خود خواهد ماند.

رضا وطنخواه  در مورد انتخابش به عنوان مشاور امور ورزشی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با سیاسی و درخشان صحبت کرده‌ام و قرار شد اگر شرایط پیش آمد و خواستند در امور فنی نظر بدهم. من در خدمت تمام تیم‌های پرسپولیس خواهم بود.

وی ادامه داد: قرار است اگر کمک خواستند من مانند عصا باشم و به من تکیه کنند، البته عصایی نیستم که بخواهم جلوی پای کسی بیافتم!

مشاور امور ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور حسین کلانی و جعفر کاشانی در هیئت مدیره این باشگاه خاطرنشان کرد: از این مسئله بسیار خوشحال شدم، پیشکسوتان سرمایه‌های پرسپولیس هستند و باید در باشگاه حضور فعال داشته باشند.

وطنخواه درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار فردا با استقلال عنوان کرد: نمی‌شود به پیروزی پرسپولیس در دربی امید نداشته باشیم. مربیان دو تیم باهوش هستند که این‌ می‌تواند باعث شود دربی به تساوی کشیده نشود. از تمام بازیکنان می‌خواهم فردا فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند تا تماشاگران داخل استادیوم و بینندگان تلویزیونی از آن لذت ببرند.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌‌شود در صورت شکست پرسپولیس در دربی حمید درخشان از سرمربیگری این تیم برکنار می‌شود، گفت: همیشه این حاشیه‌ها کمر فوتبال ایران را شکسته است. من در این مورد با سیاسی صحبت‌ کرده‌ام و می‌توانم این اطمینان را بدهم که در صورت ثبت هر نتیجه‌ای در دربی درخشان سر کار خود خواهد ماند. امیدوارم که در نیم‌فصل چند بازیکن بزرگ به پرسپولیس اضافه شوند تا تیم برای لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)