پنجعلی : فقط یک نفر مقصر ناکامی های اخیر تیم نیست

مرجع خبری پرسپولیس : دو بازیکن پیشین سرخپوشان تهرانی در مورد اتفاقات اخیر این تیم اظهار نظر کرده اند که در ادامه انها را می خوانیم :

 

رضا وطنخواه اظهار داشت : در قديم بازيكنانى بودند كه نام پرسپوليس را مى ساختند اما امروزه نام پيروزى است كه بازيكنان را بالا كشيده است.

 

بازيكنان با اين مبالغى كه دريافت مى كنند اصلاً در سازندگى تيم همانند سال ۱۳۵۲ تاثيرى ندارند و موجب تخريب آن شده اند. واقعاً علت اين همه باخت فقط مى تواند بازيكنان باشند. تيم پرسپوليس تعداد زيادى طرفدار دارد كه بازيكنان اين تيم احساسات اين جمعيت را در نظر نمى گيرند.

 

من به شخصه اصلا على دايى را مقصر اين موضوع نمى دانم. من تنها مطلبى كه درباره باخت هاى پى در پى پرسپوليس مى دانم اين است كه نتوانستند بازيكنان خوبى براى پرسپوليس بگيرند و هيچ كدام از آنها به اندازه نام تيم پرسپوليس نيستند. تيم پرسپوليس با زحمت هاى چندين ساله گذشتگان از جمله خود من به چنين موقعيتى رسيده كه اين موقعيت و نام پرسپوليس دارد از بين مى رود.

 

على دايى اسطوره فوتبال ايران و دنياست اگر چنين شخصيتى در فوتبال كشورهاى اروپايى وجود داشت بهتر مى توانستند از او بهره ببرند و به اين شكل از او انتقاد نمى كردند. مگر مارادونا اشتباه نكرد آيا اين چنين با او برخورد كردند؟ هنوز هم از او در تمام اجلاس دعوت به عمل مى آيد تا از تجربياتش بهره مند شوند.

 

توهين هايى در بين تماشاچى ها به على دايى بوده است كه به نظر من به خاطر احساساتى شدن آنها بارى اين باخت ها پى در پى بوده است. با اين همه توهين هايى كه به اين شخصيت شده اگر من هم به جاى على دايى بودم استعفا مى دادم.ليگ و فوتبال ايران با نام استقلال و پرسپوليس زنده است كه اين ۲ تيم هم شرايط جالبى ندارند و اگر به همين روال پيش برود، بايد قيد ليگ ايران را بزنيم و من براى ليگ ايران واقعاً متاسفم.

 

محمد پنجعلی : بايد به پرسپوليس شوك وارد شود


من اعتقاد دارم الان هيچ فرقى نمى كند چه كسى سرمربى تيم باشد چون مشكل پرسپوليس نفر نيست.نه براى پرسپوليس، تيم هاى ملى ما هم همين طور است. ما جاى ديگر مشكل داريم و آن مديريت و تفكرى است كه در فوتبال ما حاكم است. تفكر بايد عوض شود. مشكل اين است كه ثبات مديريتى نداريم. من براى جايگزين على دايى فكر نكردم اما معتقدم يك شوك بايد به اين تيم وارد شود.

 

الان وسط كار هركسى كه بخواهد بيايد نمى تواند كارى بكند.معتقدم با يكى – دو برد اين شوك به تيم وارد مى شود. سرمربى هم كه بيايد براى مسابقات آسيايى به مشكل بر مى خورد چون هر مربى تفكر و بازيكنان خاص خود را مى خواهد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)