بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید واگذاری این باشگاه به تامین اجتماعی اتفاق بسیار خوبی است و می‌تواند ظرفیت بزرگی برای مالک جدید پرسپولیس باشد.

رضا وطن‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا درباره واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی و جلوگیری از خطر حذف این باشگاه از آسیا اظهار کرد: خوشبختانه اقدام بسیار خوب و مثبتی بود. به عنوان عضوی از این باشگاه خوشحالم که این اتفاق افتاده است و امیدوارم دیگر باشگاه‌ها هم بتوانند با این الگو به سر و سامان برسند. واقعیت این است تا زمانی که پرسپولیس زیر مجموعه وزارت ورزش بود به دلیل قوانین این وزارتخانه نمی‌توانست کمکی مالی به باشگاه انجام دهد اما اکنون با تغییر مالکیت این مشکل حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این انتقال برای مالک جدید باشگاه پرسپولیس هم مزیت بزرگی ایجاد می‌کند، اظهار کرد: در واقع با این تغییر مالکیت برای هر دو طرف اتفاق مثبتی ایجاد می‌شود. هم مشکل همیشگی مالی و کمبود منابع رفع می‌شود و هم مالک جدید که تامین اجتماعی باشد، می‌تواند از ظرفیت بزرگ تبلیغاتی این باشگاه بهره‌مند شود.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره واگذاری بخشی از سهام این باشگاه به پیشکسوتان گفت: متاسفانه برخی از پیشسکوتان شرایط خوبی ندارند و اگر تاریخی بخواهم به این موضوع نگاه کنم نباید چندان امیدی به رسیدگی به شرایط آنها داشته باشم چون در تمام این سال‌ها به پیشکسوتان آنطور که باید رسیدگی نشده اما با این حال امیدوارم این رسیدگی به صورت واقعی رخ دهد و به پیشکسوتانی که در خیلی از سال‌ها حتی به صورت رایگان برای تیم‌هایشان بازی کرده‌اند، رسیدگی شود.

وطن‌خواه درباره شهرآورد ۱۰۳ پایتخت نیز گفت: هر چند معتقدم این بازی در زمان ما حساسیت بیشتری داشت اما رویارویی پرسپولیس و استقلال همیشه برای هواداران، بازیکنان و مربیان دو تیم حساس بوده است. شاید من به عنوان یک پرسپولیسی بیشتر دوست داشته باشم، تیم من پیروز شود اما با شرایط سن و سالی که دارم اکنون بیشتر علاقه‌مندم که بازی زیبا ببینم. این بازی برای فوتبال ایران بسیار مهم است و بازتاب جهانی این دیدار یکی از دلایل اصلی اهمیت آن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)