پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد جز گابریل دیگر بازیکنان جذب شده این تیم در نیم‌فصل در حد و اندازه‌های سرخ‌پوشان نبوده‌اند.

 رضا وطن‌خواه در پاسخ به این سوال که تحلیلش از وضعیت پرسپولیس چیست، بیان کرد: اولین رکن در انجام کارهای گروهی بحث مدیریت است. شما ببینید وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس از زمان آمدن درخشان چگونه بوده است. وقتی در اداره باشگاه تزلزل داشته باشیم، نباید از بقیه ارکان تیم مثل بازیکنان و کادرفنی توقعی داشته باشیم. الان در فوتبال ایران پول حاکم است و وقتی مدیریت ثبات نداشته باشد، در نتیجه پولی هم نیست و نتیجه‌اش این می‌شود که جز گابریل، سایر خرید‌های نیم‌فصل پرسپولیس در حد این تیم نیستند. تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس بازیکن قابل می‌خواهند و نمی‌توان با دست خالی در آنها کاری کرد. من همه گناهان را گردن درخشان نمی‌اندازم؛ چرا که طبق علم فوتبال سهم یک مربی در تیم چیزی حدود 20-25 درصد است. شما نمی‌تواند تاثیر امکانات فولاد و سپاهان را بر روند این تیم‌ها انکار کنید. امکاناتی که استقلال و پرسپولیس از آن بی‌بهره هستند.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش سهم حمید درخشان در این وضعیت پرسپولیس چیست، گفت: به نظرم درخشان در کل موفق بوده است. البته این حرف را قبول ندارم که شانس با پرسپولیس یار نبوده است. فوتبال همین است. یک بار توپ وارد دروازه می‌شود و یک بار هم به اوت می‌رود. طبیعتا وقتی نتیجه نمی‌گیرید، شانس هم ندارید.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره قهر مکانی از پرسپولیس بعد از این که متوجه شد در فهرست یازده نفری سرخپوشان نبوده است، گفت: نباید مسائل را سیاه و سفید ببینیم. باید به مکانی فرصت دهیم تا پاسخگوی رفتارش باشد. مربی حتما چیزی می‌دانسته که به او گفته است آن را اجرا کند. او حق اعتراض نداشت و نباید فراموش کند که درخشان، نیلسون را به خاطر او از پرسپولیس کنار گذاشت. من یک بار در تیم ملی تنها دو دقیقه به زمین رفتم و نمی‌توانستم اعتراضی هم بکنم، چون مربی چیزی را صلاح دانسته بود و باید اجرا می‌شد. مدیریت پرسپولیس که متاسفانه در حال حاضر ضعیف است، اگر مربی آن را هم بازیکنان تضعیف کنند، چه به سر این تیم می‌آید؟ برخی از این بازیکنان نمی‌دانند پرسپولیس را با چه خون دلی ساخته‌اند و امثال من در این باشگاه 10 سال بدون گرفتن یک ریال برای این تیم بازی کردیم تا به اینجا برسد.

وطن‌خواه در پاسخ به این سوال که آیا هنوز سمت مشاوری‌اش در باشگاه پرسپولیس پا برجاست یا نه، گفت: با دستور سیاسی و پیشنهاد منتقمی حکم مشاوری برای من در پرسپولیس زده شده است. البته می‌دانید که مشاور یعنی کارفرما در مشکلات به او زنگ می‌زند و از او مشورت می‌خواهد که خدا را شکر حتی یک بار هم از آن زمان به من زنگ نزده‌اند و این نشان می‌دهد که کارها در پرسپولیس خیلی خوب پیش می‌رود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)