وزارت ورزش برزیل با وجود همه نگرانی هایی که در مورد آمادگی این کشور برای برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 وجود دارد، اعلام کرد تمامی شهرها به موقع آماده خواهند شد.

ایرنا از رویترز، ˈلوییس فرناندزˈ معاون وزیر ورزش برزیل در این باره گفت: هیچ تهدیدی در مورد آمادگی 12 شهر میزبان وجود ندارد و همگی به موقع آماده خواهند شد.

این در حالیست که ˈجروم والکهˈ دبیرکل فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) چندی پیش در مورد آمادگی به موقع شهر ˈمانائوسˈ یکی از شهرهای میزبان جام جهانی در برزیل ابراز نگرانی کرده بود.

فرناندز افزود: میزبانی جام جهانی برای برزیل یک فرصت تاریخی برای پیشرفت این کشور است. ˈمانائوسˈ در قلب جنگل های آمازون قرار دارد و به همین دلیل برگزاری جام جهانی در این مکان پیچیدگی های خاص خودش را دارد. دسترسی به این مکان به دلیل ویژگی های طبیعی آن، به اندازه شهرهای دیگر راحت نیست و از این رو نیازمند توجه ویژه ای است.

معاون وزیر ورزش برزیل خاطرنشان کرد: اما در حال مذاکره هستیم تا تمامی سرمایه گذاری های لازم انجام شود. به نظر من با توجه به شرایط برگزاری مسابقات جام جهانی درست نیست که بگویم از برنامه عقب هستیم. باید قایق هایی را به آنجا ببریم تا به عنوان امکانات رفاهی در جام جهانی مورد استفاده قرار بگیرند. در حال بررسی هستیم که آیا مردم در طول برگزاری مسابقات در این شهر بمانند یا اینکه در مناطق دیگر باشند و فقط برای مسابقات به ˈمانائوسˈ بروند.

وی اظهار داشت: دولت برزیل همچنین از کارهای عملیاتی و مدیریتی که باید قبل از جام جهانی برای توسعه فرودگاه های برزیل انجام شود، آگاهی کامل دارد.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل در 12 شهر این کشور برگزار می شود و گفته می شود اولین ورزشگاهی که برای این مسابقات آماده می شود، ورزشگاه 65 هزار نفری ˈآره نا کاستلائوˈ در شهر ˈفورتله زاˈ خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)