وعده مدیرعامل پرسپولیس به این تیم پیش از بازی با پیکان باز هم عملی نشد تا سرخ‌پوشان منتظر بازی با استقلال تاجیکستان باشند.

در پی پرداخت نشدن آپشن‌های بازیکنان پرسپولیس بعد از کسب سه قهرمانی در فصل گذشته، صدای اعتراض بازیکنان بلند شد به‌طوری‌که حتی یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به نشانه اعتراض چند روز در تمرینات سرخ‌پوشان حضور پیدا نکرد.

این موضوع باعث شد تا درنهایت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان وعده بدهد که تا پیش از بازی با پیکان، بخشی از طلب آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بابت آپشن‌های قهرمانی بپردازد.

با وجود همه این اتفاقات اما، باز هم درویش نتوانست به وعده خود عمل کند و بازیکنان پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان رفتند که همچنان آپشن‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت نکردند، اما به بازیکنان این تیم باز هم وعده داده شده تا منتظر دریافت بخشی از مطالبات خود باشند.

مدیرعامل پرسپولیس یک بار دیگر به بازیکنان این تیم گفته که تا پیش از بازی با استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، درصدی از آپشن‌های قهرمانی در فصل گذشته به بازیکنان و مربیان پرداخت خواهد شد و باید دید درویش این بار می‌تواند به وعده‌ای که داده عمل کند یا اینکه باز هم پرسپولیسی‌ها باید برای دریافت آپشن‌های خود منتظر بمانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)