پرسپولیس نیوز : صفحه های هواداری استقلالی پس از صدرنشینی این تیم عکسی در فضای مجازی منتشر کرده اند که نشان می دهد سایت باشگاه پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر را قبول ندارد.

آنها عکس زیر را منتشر کرده و مدعی شده اند از نظر سایت باشگاه پرسپولیس لیگ برتر صدرنشین ندارد! حضور استقلال در صدر جدول برای مسئولان این وبسایت خوش آیند نبوده است و ترجیح داده اند جدول لیگ برتر از رده دوم آغاز شود .

 

 

 

این در حالی است که این ادعای استقلالی ها هم مانند بسیاری دیگر از ادعاهای آنان صحت ندارد و این طرح به پیش فرض های فنی سایت پرسپولیس برمی گردد. بر این اساس که پرسپولیس هر جا در جدول باشد یک تیم بالاتر از آن و دو تیم پایین تر از آن در جدول خلاصه روی صفحه اصلی سایت قرار می گیرد و جدول کامل لیگ در لینک ادامه قرار می گیرد. این به صدرنشینی استقلال و تیم دیگری ارتباط نداشته و پرسپولیس هرجای جدول باشد از دوم گرفته تا شانزدهم به این صورت تعریف شده که یک تیم از بالا و دو تیم از رده پایین تر از آن به نمایش در بیاید.

 

جالب این جاست که همین دو روز پیش و قبل از برگزاری بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر پرسپولیس در رده دوم جدول قرار داشت و استقلال هم در رده اول به راحتی به نمایش گذاشته شده و مشکلی از این بابت مطرح نشده بود. در عکس زیر که تصویری از تاریخچه سایت پرسپولیس طی چند روز گذشته و ذخیره شده در سایت یاهو  است این مساله قابل مشاهده می باشد:

 

 

به نظر می رسد بهتر باشد پرسپولیسی ها این سیستم را در آینده تغییر دهند تا آبی ها حسابی از دیدن صدرنشینی نوبرانه خود ذوق زده شوند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)