پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است سه ماه محرومیت کمیته انضباطی برای پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس خوب است و حتی می‌توانست بیشتر از این هم باشد.

ابراهیم آشتیانی  درباره رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت سه ماهه پیام صادقیان به خاطر رفتاری که در بازی با فولاد برابر داور انجام داد، اظهار کرد: من بعد از بازی هم گفتم که رفتار صادقیان به هیچ عنوان درست نبود. بازی پخش مستقیم بود و میلیون‌ها نفر این مسابقه را تماشا می‌کردند. این در حالی است که پرسپولیس هم طرفداران زیادی دارد و جوانان ما از بازیکنان این تیم الگو می‌گیرند.

وی افزود: محرومیت صادقیان هم به خود این بازیکن و هم به باشگاه ضربه می‌زد. به نظرم باشگاه هم باید صادقیان را بیشتر از فدراسیون جریمه و محکوم می‌کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: رفتار صادقیان اصلا قابل قبول نبود. ما هم یک زمان فوتبال بازی می‌کردیم. آن زمان رئیس سازمان ورزش ایران طرفدار تیم تاج بود و خیلی ما را اذیت می‌کردند ولی ما تحمل می‌کردیم. اگر بازیکنان فعلی جای ما بودند و آن بلاها سرشان می‌آمد، چه کار می‌کردند؟

آشتیانی با تاکید بر اینکه محرومیت فدراسیون فوتبال برای صادقیان خوب است و حتی می‌توانست بیشتر هم باشد، گفت: بازیکنان وقتی پول حرفه‌ای می‌گیرند باید حرفه‌ای هم رفتار کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: البته باید به این نکته هم اشاره کنم که جامعه داوری ما هم به یک خانه تکانی نیاز دارد. کمیته داوران به جای سرپوش گذاشتن روی مشکلات داوری تلاش کند تا داوران نخبه را جدا کرده و آموزش‌هایش را به روز کند. خودم از علاقه مندان به داوران هستم و دوست دارم فوتبال ما در این بخش هم پیشرفت زیادی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)